Har dere begynt å jobbe igjen?

LillianneLie

Forumet er livet
VIP
Har dere begynt i jobb igjen etter permisjonen med de små?
Hvordan gikk det? Veldig uvant å være borte fra den lille, eller? Jobber dere fullt?

Her skal jeg begynne om ei uke. Bare 55 % da, turnus, og guttungen skal ikke i barnehagen enda, heldigvis:) Men kjenner det blir rart å gå fra å ha det så fritt som nå til å gå på jobb. Meeen, så er det de pengene da...Må nesten ha de også;)

begynte å jobbe igjen når hun var 10mndr,gruvde meg skikkelig,men det gikk overaskende bra :) jobber ikke i sommer da:)

zilje85 skrev:
begynte å jobbe igjen når hun var 10mndr,gruvde meg skikkelig,men det gikk overaskende bra :) jobber ikke i sommer da:)

Det gikk faktisk overraskende bra her også. Begynte idag;) Men har jo bare jobbet en dag da;) Kan være det blir annerledes når det er bestemødrene hans som skal passe han. Nå som det er mannen slapper jeg så godt av:)

Har du tatt deg lang ferie da? Eller har du utsatt permisjonen bare, ved at du jobbet da hun var yngre?:) Hørtes herlig ut å ha sommeren fri da!:)

Jeg begynte i februar jeg. Men jobbet ikke så lenge før det Ble 1 ukes sykemeld. Så jobb igjen. Nå har jeg vært sykemeldt hele juni og skal være sykemeldt hele juli. Begynner i ny jobb 1 august :) rett ved siden av barnehagen til Amira:) hun begynner 15 august:)

har både ferie og forlenget permisjon :) så bra at det gikk bra på jobb da :)

LillianneLie skrev:

zilje85 skrev:

Det gikk faktisk overraskende bra her også. Begynte idag;) Men har jo bare jobbet en dag da;) Kan være det blir annerledes når det er bestemødrene hans som skal passe han. Nå som det er mannen slapper jeg så godt av:)

Har du tatt deg lang ferie da? Eller har du utsatt permisjonen bare, ved at du jobbet da hun var yngre?:) Hørtes herlig ut å ha sommeren fri da!:)

emiliemor skrev:
Jeg begynte i februar jeg. Men jobbet ikke så lenge før det Ble 1 ukes sykemeld. Så jobb igjen. Nå har jeg vært sykemeldt hele juni og skal være sykemeldt hele juli. Begynner i ny jobb 1 august :) rett ved siden av barnehagen til Amira:) hun begynner 15 august:)

Gratulerer med ny jobb!:)
Så greit å jobbe nært barnehagen da:) Ingenting som er enklere enn det:)

Gratulerer  my ny jobb:-)

LillianneLie skrev:

emiliemor skrev:

Gratulerer med ny jobb!:)
Så greit å jobbe nært barnehagen da:) Ingenting som er enklere enn det:)

Nei, det har jeg ikke. :) Har ikke noe fast jobb heller, men skal være tilgjengelig som vikar fra 20 aug. Da begynner lille snupp i barnehagen :) 

Har ikke begynt på jobb enda. Begynner 15 Oktober og da skal jeg gjøre ferdig lærlingetiden min, endelig.. :P

Lele90 skrev:
Har ikke begynt på jobb enda. Begynner 15 Oktober og da skal jeg gjøre ferdig lærlingetiden min, endelig.. :P

Åhh, herlig med så lenge fri da!:) Mye tid sammen med jenta/jentene dine da!:)

LillianneLie skrev:

Lele90 skrev:

Ja, jeg føler meg ikke klar til og begynne og jobbe enda.. Tiden har gått så alt for fort.. Vill ha lengre tid med lillemora mi.. Hun utvikler seg for hver dag som går og jeg vill ikke gå glipp av noe.. Er mitt første barn. :) Vi koser oss dagen lang, selv om dagene går unna fortere enn det går an å tro.. :)

Lele90 skrev:

LillianneLie skrev:

Lele90 skrev:

Ja, jeg føler meg ikke klar til og begynne og jobbe enda.. Tiden har gått så alt for fort.. Vill ha lengre tid med lillemora mi.. Hun utvikler seg for hver dag som går og jeg vill ikke gå glipp av noe.. Er mitt første barn. :) Vi koser oss dagen lang, selv om dagene går unna fortere enn det går an å tro.. :)

Ja, tida går fort nå merker jeg. Hadde heller ikke lyst til å begynne nå, men måtte bare hoppe i det siden det var en fast stilling jeg kunne få. De vokser ikke på trær når man er sykepleier:/ Men jeg kunne absolutt tenkt meg å hatt lenger tid til å bare være hjemme ja!:) Så du er heldig der!

Begynte 4 juni. går veldig bra. syns det er deilig å komme seg ut av huset! pappa har permisjon nå og skal være hjemme til 27 august. Lillegutt er veldig aktiv og tenkende så tror det blir bra for han å begynne i barnehagen også.

Jeg begynte 10.mai som vikar i en bank, og skal være der til 17.august,men håper på forlengelse :) Permisjonen min var ferdig 9.april.

Back
Topp