har dere begynt å handle bittesmå klær?

huzky

Gift med forumet
... jeg greide ikke handle før etter ordinær ultralyd forrige gang, og nå har jeg ingen hastverk. men har dere begynt?? :) husker hvor små klærne virket når de var nyvasket og hang på klessnora :D

Jeg er 12 uker på Onsdag, men jeg er veldig skeptisk/redd for å kjøpe noe før jeg er kommet en del lengre på vei. Men kjøpte en 3pk bodyer forrige dag på H&M, hvor det står I <3 Mum og en med Dad og en som det står Mum og Dad på hele bodyen. Måtte bare ha den,men kjøper ikke noe mer før kjønnet er klart=) Men fristende?? Åja;)

Har begynt å kjøpe litt på salg :-) Gidder ikke vente til etter 12 uker, uansett så skal vi jo ha flere barn, selv om denne ikke skulle bli noe av....men vi har jo egentlig det meste fra eldstemann som er 9 måneder, da ;-)

Nei har ikke handla noe. Først må jeg se om det faktisk ER noe der inne! Hehe.. Venter nok til etter ordinær UL :)

Har handlet et par småting på salg, og så har jeg faktisk fått en sparkebukse i gave av en venninne allerede :)

Ellers venter vi til etter ultralyd, så kanskje vi får vite kjønnet :)

Har ikke handlet noe spesielt enda, kjøpte ei jakke og bukse på salg. men det er det eneste.. Ikke noe hastverk denne gangen, har MASSE fra før Så venter til etter ordinær ul

Har ikke handlet noe som helst enda, men kjenner det kribler når jeg er innom klesbutikker..har heldigvis to tupper her hjemme som jeg kan få ut shoppinglysten min på å kjøpe klær til da, dog de er litt større  venter nok til etter ordinær ul for å se om vi får vite kjønnet. Men daa-aaa-aaaa er det full fart på handlingen

kommer ikke til å handle noe før vi får vite kjønn ..men ærlig talt så har jeg vært såpass dårlig at shopping har vært det siste i tankene mine

Nei, ikke helt enda...de ser jo helt ufattelig små ut de minste klærene! Jeg venter til etter UL for å se om jeg må kjøpe blått eller finne frem masse rosa fra storesøster :) (Kommer nok egentlig til handle uansett da..hihi)

Har alt fra før om det blir gutt, så kommer bare til å kjøpe inn litt vinterklær i mini-størrelse da. Om det blir jente må vi ha alt, derfor venter jeg til etter ordinær UL :) Har forresten kjøpt en ting, et par babyboots i mørk lilla, kan brukes til både gutt og jente :)

Har ikke kjøpt inn noe enda, men har det meste fra før. Visste ikke hva vi fikk sist, så har endel kjønnsnøytrale klær i de minste størrelsene. Venter til etter ordinær UL og hvis vi ser om det blir gutt eller jente blir det nok litt shopping da :-) Ellers har vi alt av utstyr etter førstemann.

Lysten er der, men eg vet så lite om den lille enda (10+6 uker), har ikke hatt ultralyd enda.. gleder meg!
Selv om handle gleden til den lille ikke kan tas heilt ut enda, så kan eg alikevel handel.... Mamma trenger nye bukser osv. :-D

Var og handlet 2par sokker i dag, som det står l (L) mum og I (L) dad på:) måtte bare ha de :)

Jeg har ingen hast denne gangen, sist var jeg veldig utålmodig.

Nå har vi ganske mye gutteklær og en del nøytralt bittelite tøy etter førstemann
men noen nytt må man ha og vil ikke kjøpe noe før jeg vet kjønnet så
vi kan evt supplere med!

Eller så sikler jeg litt på ny vogn og ny vippestol (den gamle leverte vi tilbake til reklamasjon), tror mannen er litt på gli med vogn bare jeg får solgt den jeg har fra før...

Ellers så har vi vel omtrent alt vi trenger av utstyr fra vogge som er fullt utstyrt til
bilsete og de fleste klær osv...

Nei, har ikke handla noe enda. Har så mye etter de to barna mine, så det er nok lite jeg trenger å kjøpe. Venter uansett til etter ultralyden. Men fikk en liten ull-lue og noen ullsokker av ei venninne til den lille i magen sist uke, kjempekoselig.

Null stress denne gangen kjenner jeg! Har jo alt fra før av utstyr, så blir nok ikke å handle klær før vi forhåpentligvis har fått vite kjønn på o.ul :-) Blir det jente har vi alt!

Back
Topp