Har dere begynt å gjort ting klart til babyen kommer?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Det er jo fortsatt en stund igjen til termin, men tiden går fort nå mot slutten.
Har dere handlet inn noe til babyen enda?
 
Her det meste i hus [emoji4] mangler små ting som vi får til jul og slikt [emoji6] er så koslig å ordne til sove plassen [emoji7]
 
Vil ha en babycall, men ellers er alt på plass og klær er vasket [emoji1][emoji1360]
Liker at det er noe jeg kan ha kontroll på [emoji23]
 
Har så si alt i hus etter storesøster[emoji4] har også kjøpt på litt mere ull.
 
Har en del igjen som må ordnes. Men formen har vært fin hele veien, så stresser ikke. Tenker å se om man kan gjøre noen kupp på black friday og evt romjulssalg og januarsalg. [emoji4]
 
Her er det meste i hus, siden jeg ikke ønsker å gå med tung mage og skranten form og handle babyting i førjulstiden. Men venter med å montere møbler, vaske klær osv. til begynnelsen av januar :)
 
Meste er i hus siden dette er fjerde. Men mannen driver å pusser opp soverom til slle barna, så når vi kommer i hus i det nye, så blir mer på plass :) nå er det i pappesker fram til desember kommer
 
Har det meste etter storebror. Mangler seng og base til bilsetet. Barnerom begynner vi ikke med før ungen er ute.
 
Jeg har en mann som tar alt med ro og mener vi har verdens beste tid. Jeg er rake motsetning av han og kjenner at jeg stresser veldig med at alt ikke er i hus, skulle helst vært klart i fjor:wtf: Men vi har vogn og endel klær som er klart. Har også litt ting vi har spart etter storebror:)
 
Her mangler vi masse og huset er under total renovering. Vårt soverom, babys soverom og halve stua er rivi for å bygges opp igjen etter vannlekkasje. Så har uansett ikke noe sted å lagre masse baby ting. Nytt år, nye muligheter blir vårt motto tror jeg. [emoji23]
 
Vi driver og pusser opp kjøkken og stue, så babyrommet er ikke ordnet ennå. Men ser for meg at lillebror skal sove med oss i hvert fall i 6 mnd, så det er ikke såå stress egentlig :) (Selv om jeg gjerne skulle hatt det ferdig i går :p). Ellers har vi det meste etter storesøster :) Har kjøpt litt mer ull, og litt gutteklær bare. Ellers trenger vi ny babycall og en bæresele :)
 
Har en gutt fra før av, og venter jente nå. Har fått en god del jenteklær av min søster, og skal også få låne vugge av henne. Ellers har vi en del utstyr fra før av. Men trenger bilstol, nytt stellebord og ny babycall. Så er det noen ting jeg ønsker meg, som ikke er strengt nødvendige; New born seat og Tripp-trapp som passer sammen, bed side crib/moseskurv og vognbag til Babyjogger (har allerede en annen vogn med komplett ustyr, men liker så godt Babyjogger).
 
Back
Topp