Har dere begynt å gjort klart til babyen kommer?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tonje

Guest
Hvordan ligger dere an med forberedelsene? Har dere begynt å gjort klart til babyen kommer, eller tar dere de siste forberedelsene fullstendig med ro en stund til?

Tar det med ro enda, har bestilt litt ting og tang etter hvert som det har kommet på tilbud. Osså har jeg jo en mental liste i hodet :)

Har vel nesten alt på stell nå [emoji4] Jeg liker veldig godt orden og slikt så det har vært deilig å få det meste på stell tidlig [emoji28] Nå kan han igrunn bare komme når han vil [emoji4]

Har alt klart til han kommer, har vell vært det en stund og [emoji28] selv om det enda er en stund igjen

Nei, eneste jeg har ordna er vask av babyklær etter storebror. Ellers har vi jo det vi trenger fra før, men ikke tatt frem noe. Er bare 34 uker, så stresser ikke med det enda :)

Planlegger litt og litt i hodet. Har ikke energi og ork til å rydde alt klart på en dag, så tar det litt og litt.

Har endelig fått litt ting i hus nå. Får mer på tirsdag :) nå får jeg hvertfall mer oversikt på hva som mangler!

Har så og si alt, men fortsatt ikke gjort det klart! Etter en tur på ikea i helga, satser jeg på å få orden på ting etterhvert :)

Mangler en del praktiske ting enda.men skal ut å se på vogn og madrass i morgen[emoji56][emoji1305] også må jeg få handla inn kluter,sengesett å håndklær... klær til baby får vi ta å kjøpe når baby kommer,da vi ikke vet kjønn [emoji171] også må jeg finne ammepute,lekegrind og vippestol.....

Begynner å komme i orden! Men må få lagt de nyvaskede klærne et sted - har med andre ord ikke helt funnet ut hvor det er greiest å ha dem ennå [emoji28]
Må også kjøpe ei ny stellematte, men det haster ikke så voldsomt. Også har vi ei sprinkelseng som skal fikses sånn at den kan fungere som en bedside-crib i starten.

Mangler generell rydding og vasking i huset, samt et sted å oppbevare babyens klær. Ellers er det meste på plass [emoji177]

Her er det veldig kjedelig rett før. Min datter har vært syk og jeg har vært syk, og nå når vi er blitt bedre så er mannen syk. Jeg er 38+2 og helt utslitt, så passer skikkelig dårlig at han er syk [emoji17] har en del ting som gjenstår før baby kommer.

Fødebagen er bare halvhjerta pakket. Men ellers er alt klart til hedersgjesten :Heartpink

Back
Topp