Har dere begynt å fyre enda?

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
I dag har jeg satt på varmekablene i stua. Var blitt så gulvkaldt at Sofie ble kald. Jeg vil helst ha det så varmt at jeg kan gå i t-skjorte hele tiden, og varmekablene mine bruker nesten ikke strøm, så jeg fyrer i vei jeg [8D][;)]

Har faktisk fyrt med ved her en gang allerede, men det er fordi jeg elsker å ha det varmt og fordi jeg er så glad i vedfyring, synes det er så koselig. Også fryser jeg så innmari fort på beina [:@]

ORIGINAL: Snekka

Har faktisk fyrt med ved her en gang allerede, men det er fordi jeg elsker å ha det varmt og fordi jeg er så glad i vedfyring, synes det er så koselig. Også fryser jeg så innmari fort på beina [:@]

Vedfyring er det beste som finnes! Om jeg noen gang skal kjøpe hus eller leilighet, SKAL det være peis der!

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Vedfyring er det beste som finnes! Om jeg noen gang skal kjøpe hus eller leilighet, SKAL det være peis der!

ENIG!!! [:D]
jeg vurderer å guffe på her og ja, liker ikke å fryse på bena, og haaaaater å gå med genser :P

ORIGINAL: Billo

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

ENIG!!! [:D]
jeg vurderer å guffe på her og ja, liker ikke å fryse på bena, og haaaaater å gå med genser :P

Me 2! Klarer jo ikke bevege meg skikkelig da [8D]

føler det blir nederlag om jeg skrur på varmepumpen[8|]
men det er bare om kveldene det er litt småkjørlig så ingen fare enda..[:)]

Har gjort det et par ganger, og noen ganger tidlig i sommer.
vedfyring er eneste varme i ei ganske stor stue og kjøkken. Så da blir det fort behov. Men må skaffe oss ei varmepumpe etterhvert og.

Hater å fryse. Spesielt på mårran.

Har litt kjølig hus, men i dag var det 20 grader ute, så ingen fare. Har peis, men den er dust [&o] Det er så koselig med vedfyring, skulle ønske vi hadde peisinnsats [:)]

Back
Topp