Har dere begynt å forberede ting?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Ingenting [emoji846]
Litt tidlig [emoji85]

Absolutt ingenting [emoji23]

Offameg, ingenting. Føler jeg står her og aner ingenting :inpain: blir nesten litt stresset!

Har begynt å tenke på hvor ting skal og hva vi vil trenge. Og har malt det som blir babyrommet, men det gjor vi med en gang vi flyttet inn (en stund før jeg ble gravid). Det var mest for min egen del da jeg ikke likte så godt fargen som var på rommet da [emoji28]
Gleder meg veldig til å begynne skikkelig med forberedelser [emoji7]

Som flere andre sier er det litt for tidlig for oss og. Vi vet litt hvor og hvordan vi vil ha ting, men ikke startet med å handle inn osv.

Flytter inn i nytt hus 5. januar, så venter til etter det. Om det viser seg å være enda en jente har jeg masse klær etter de. Gleder meg til å innrede rom og gjøre innkjøp. Titter litt på barnevogn og bilsete. Får muligens arve sprinkelseng.

Vi har ikke begynt å forberede noen ting enda. Er bare 11+2 på vei. Men vi skal pusse opp i leiligheten vår, (hadde planer om det før graviditeten også). Skal begynne ganske snart med oppussinga, og ikke utsette det mer.

Har kunn senga, men titter litt rundt på vogner ol. Kommer til å handle inn i januar så jeg har tung klart da ❤️

Litt tidlig for å gjøre noe. Men mannen har skrevet liste over hva vi trenger. Har mye etter nummer en. Klærne er stort sett kjønnsnøytrale, så den nye kan bruke det meste uansett kjønn

Føler det er så lenge til, så det har jeg ikke tenkt på [emoji85] men jeg vet jeg må oppgradere til søskenvogn, så det ser jeg litt på :)

Vi har fått så utrolig mye ting av en familie som ikkje skal ha flere barn[emoji5]

TFK vogn+bag, vippestol, sprinkelseng+kantbeskytter, ammepute er noe av det e kommer på i farta[emoji4].

Ellers hadde vi nok venta ganske lenge enda med å ordne ting[emoji4]

Vi har fått tak i seng (gratis), kjøpt søskenvogn (ny), fått tak i barnestol (gratis), og har mye klær etter hun på 1 år

Back
Topp