Har dere begynt å få rare cravings?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Jeg husker jeg måtte ha eventyrbrus, fløtegratinerte poteter, fiskegrateng og Japp. i mine første 15 uker.

Dere er jo så vidt i gang, men har dere begynt å få voldsomt lyst på noe?

Stikk motsatt faktisk.. har begynt å mislike ting jeg egentlig digger [emoji85][emoji23]

Åh, jeg har bare helt enormt lyst på ALT av spekepålegg!
Spekeskinke, sognemorr, rødvinspølse, salami...
Alt annet jeg spiser er middelmådig og bortkasta tid føles det som.. :happy3

Ellers ikke noen cravings!

Generelt lite lyst på mat

Generelt lite lyst på mat

Husker mannen prøvde å lage middag til meg mens jeg var på jobb hver dag de første 12 ukene mine. Jeg kom inn døra, luktet middagen og snudde. Lukta jo så forferdelig.
Men han skal ha for iherdig forsøk da!

på lørdag fikk jeg skikkelig lyst på ostepopp. sånn skikkelig også. med sønnen min jeg fødte mars 2016, fikk jeg hekta på grønne epler og popkorn. i de 2 ekstremt kvalme ukene med han, så ble jeg dårlig av slush=P spennende å se hvordan det blir nå=)

Vaniljesaus av alle ting, og ting som er ekstremt søtt. Jeg liker ikke egentlig så godt ting som smaker for søtt. Ikke noe som jeg ikke vil ha enda. Første graviditet tålte jeg ikke synet eller tanken på kyllingkjøtt. Andre graviditet ble jeg helt hekta på epler. Jeg liker ikke epler særlig godt egentlig. Tredje graviditet ble jeg hekta på salt lakris.

Egentlig det samme som da jeg var gravid med sønnen min som også er mars barn, frukt og bær har jeg mest cravings på alt fet mat blir jeg uvel samt lukta av løk

Back
Topp