Har dere begynt å få mage

BabyAlma

Glad i forumet
Assistert-jentene
Litt usikker på om magen har vokst eller om jeg bare har lagt på meg :laughing002 Er tolv uker i morgen. Kjenner det presser bra på i livmoren så noe skjer der nede da :oops:
Når begynte det å synes på dere?

Jeg startet en annen tråd om dette. :) Jepp, jeg begynte å få mage i uke 8. Nå er jeg i uke 12 og det er rett og slett umulig å skjule for de som kjenner meg. Kan fortsatt skjules inn i vinterjakken, men ikke i vanlig klær. Tredjemann. Magen er mindre når jeg ligger på ryggen, men heller ikke flat lenger.

Jeg ser det selv, men det er ikke sånn at jeg ser gravid ut liksom. Men har definitivt skjedd noe siste uka. Er 13 uker i morgen. Kjenner godt at det er noe der inne, spesielt om jeg ligger på magen.

Jeg har bare lagt på meg... Slutta på metformin ifbm innsett, og det tror jeg hjalp godt på. Gikk opp flere kilo på bare få uker. Kjenner at det ikke er magen men "kjærlighetshåndtakene" som stopper buksa :confused: som førstegangs tror jeg kanskje det tar lengre tid før jeg får mage?

Jeg har bare lagt på meg... Slutta på metformin ifbm innsett, og det tror jeg hjalp godt på. Gikk opp flere kilo på bare få uker. Kjenner at det ikke er magen men "kjærlighetshåndtakene" som stopper buksa :confused: som førstegangs tror jeg kanskje det tar lengre tid før jeg får mage?
Ja jeg tror også det. Jeg fikk også mage mye raskere med nr 2. Med nr 1 syntes det nesten ikke før jeg var nesten 5 mnd..

Jeg startet en annen tråd om dette. :) Jepp, jeg begynte å få mage i uke 8. Nå er jeg i uke 12 og det er rett og slett umulig å skjule for de som kjenner meg. Kan fortsatt skjules inn i vinterjakken, men ikke i vanlig klær. Tredjemann. Magen er mindre når jeg ligger på ryggen, men heller ikke flat lenger.
Sorry :Heartred Så den ikke :) jeg skal også ha tredjemann. På meg synes det ikke for andre, men jeg ser jo at magen er litt større..

Synlig mage her, merker det fortere med nr 2 13+6. Men var mye oppblåst tidlig i graviditeten. Nå kan jeg kjenne livmoren har kommet litt opp av bekkenet. Men gleder meg til jeg får den runde fine kulen. Nå er det mage fordi alt slapper av inni der :hilarious:

Førstegangs, 14,5 uker, og magen har poppet! Er nok litt som skyldes «isolasjon», og så har jeg vært veldig forstoppet, men det har vært en tydelig forandring den siste uka mot at jeg ser mer gravid enn lubben ut :hilarious:

12 uker med nr 4. Vises godt i følge mannen min, men tror også jeg ser mer tjukk ut for dem som ikke vet.

13+2 og føler jeg har hatt mage lenge. Jeg har sagt det til alle på jobben, så trenger ikke gå og holde inn magen lenger. Men følte jeg måtte begynne å holde inn magen i uke 8. Var nok bare oppblåst da, men nå har jeg tydelig liten kul :love7

Så heldig du er! Gikk det lang tid mellom graviditetene?
Ja sist jeg var gravid var i 2017. Hadde to «tette» så mener at magen kom ganske fort den gangen. Men jeg tror at hovedgrunnen til at magen ikke synes så godt er at jeg er større generelt. Hadde nok Kanskje vært mer synlig om jeg hadde veid 10-15 kg mindre.

15+0 og førstegangs, ingen mage ennå. Venter tålmodig, har lite symptomer så gleder meg til den begynner å vokse. Jordmor sa dog at det var helt normalt å ikke få mage før i uke 20, men håper den kommer før
Det er helt vanlig når man er førstegangs, jepp. :) Og husk at størrelsen på magen har ikke så mye med størrelsen på baby å gjøre!

15+3, tredjegangs og fått kjempemage allerede synes gjennom baggy klær og alt mulig! :nailbiting:Mindre når jeg ligger på ryggen såklart, men når jeg står er den nokså hard og en skikkelig kul! Har hatt veldig stor mage med de andre to også, men ikke så tidlig :eek:

Back
Topp