Har dere begynt å få gravid-mage enda?

Marie2209

Forelsket i forumet
Har det begynt å syntes enda på dere? Er så mange forskjellige meninger om dette, så jeg blir gal snart.
Jeg er 15 uker i dag, og det syntes på meg nå. Absolutt. Men vet jo at jeg er ganske så oppblåst, for det begynner rett under puppa liksom. Jeg var jo mindre enn dette når jeg var 20 uker sist. Derfor jeg lurer litt da ;) Men de sier jo at man blir fortere større for hver gang da.
Bare håper jeg ikke eser i samme tempo ut svangerskapet...... Da blir jeg flodhest

Jeg synes ikke det har begynt å vise. Men både farmor og ei venninne ser det. Fikk først høre i går av ei venninne at puppene var blitt større:P og jeg er 14 uker i dag:)

Jada, her begynner det å bli seriøs manko i bukseskuffen for å si det sånn! Må vel snart grave frem gravidklærne mine igjen..magen vokser,men den er ikke så hard enda da..og puppene har vokst MINST en bh-str...flott :-P

jeg føler det slik selv, men sambo mener det ser likedan ut. har lissom hatt igjen litt mage ettter forrigemann.. :P men puppa har definitivt vokst, da, det gjorde de med en gang. minst et par str.

Ja, har fått litt mage, men ikke sånn jevn, fin gravidmage enda....

Venter litt på det, så føler jeg meg litt mer vel igjen :)

Kjedelig å være akkurat på grensen.

Bruker både litt vanlige klær og mamma-klær :)

Liker ikke denne perioden hvor man vipper mellom småtjukk og gravidmage! Blir så mye bedre når den popper ut! Kjenner livmora kom over skambeinet tidlig denne gang(sent i uke9) så de andre organene er jo dyttet oppover allerede.. Er ikke så lenge siden magehuset var bebodd heller, så tror jeg begynner å få litt hastverk med å fortelle familien det ;o)

Ja, magen vises godt nå. vanskelig å skjule.

Jeg er smålubben og oppblåst, men det ser detfinitivt ut som en babymage, selv om det ikke er babyen som gjør det...

Etter jeg har spist så kan det se ut som jeg er hvert fall 6 mnd på vei!

Men jeg var på størrelse med en flodhest sist, så jeg forventer egentlig å bli relativt stor...

hissigproppen skrev:
Jeg er smålubben og oppblåst, men det ser detfinitivt ut som en babymage, selv om det ikke er babyen som gjør det...

Men jeg var på størrelse med en flodhest sist, så jeg forventer egentlig å bli relativt stor...

Kan vel signere alt her! :D

Ja, her er det definitivt en gravidmage nå.. Livmoren er over navlen allerede, og jeg antar at det betyr at det som vanligvis har den plassen har måttet flytte på seg, sånn at magen faktisk er ganske rund helt fra toppen av allerede... Lurer litt på hvor dette skal ende.. Men det er tross alt femte gang nå, så det er jo ikke så rart at ting vokser litt raskt:-) Og jeg har alltid fått en gigamage, så jeg har ingen forventninger om å slippe billig unna nå heller:-)

Jeg er 15 uker i dag og jeg har ordentlig gravid mage nå. Føler selv at den har sett ordentlig gravid ut i 3-4 uker. Magen er ganske stor, folk spøker med at det må være to inni der. I dag skulle jeg ta t banen. Da fikk jeg første kommentar fra noen jeg ikke kjenner for han ville gi meg sitteplassen sin på holdeplassen siden jeg hadde baby på gang som han sa :) Lurer kanskje på om jeg har lagt på meg så fort fordi jeg ikke var noe kvalm i starten, bare veldig veldig sulten :) 

Tja når jeg ser på bildet her så må jeg vel bare innrømme at magen nok har kommet ja...
<------ (bildet er fra 13+0 og skal sies at jeg hadde igjen noen kg fra første pga sykdom :( ... )

hissigproppen skrev:

Samme her! Olabuksene mine, som begynte å bli for store før jeg ble gravid, får jeg ikke igjen nå....og jeg har kun gått opp 1 kg.

Ja, magen har poppet ut de siste dagene. Vanskelig å skjule det nå.

Eg var på besøk hos Bestemor idag, og hun var helt sikker på at eg bar på tvillinger, så jepp det begynner å viser kan du sei (12+6) ;-)

Har måtte brette alle tights nedenfor magen og når jeg har på ola bukser så må jeg ha hårstrekk i knappen så den ikke glir rett av :-P Så her er magen virkelig kommet :-)

Trives veldig med det, syns det er så pent :-)

Her synes magen kjmepe godt. Alle ser det. Jeg er jo 14 uker nå på fredag. Jeg har vært sikkelig dårlig og har ikke fått i meg så mye mat, så jeg har gått ned så jeg har minska på kroppen samtidig som magen har poppet ut og puppene...Puppene har gått opp 3 størrelser til min store forbauselse, fikk ikke så mye større pupper med første jenta før hun ble født. Da sa det pang rett etter fødsel.Så store forskjeller på alt fra forje gang, men lykken like stor :) Lykke til alle sammen :) Å ikke bli gal for alle har forskjellige opplevelser uansett:)

Jeg er i uke 12, magen er stor og oppblåst og de som vet at det er baby der inne sier at de ser det. Men har ikke gravidmage. Men mine bryster har ikke vokst!! :-/

Jeg er også i uke 12, og synes jeg har fått mage allerede. Var i bryllup i helgen, og flere som ikke visste om graviditeten kom og spurte når jeg skulle ha... Vistes nok også bedre i kjole enn i dongeribukse og topp...

Buksene mine har blitt trangere, ikke mer enn 1 1/2 uke siden jeg sa til sambo at de nye buksene mine hadde blitt så utvidet i livet... De er ikke vide lenger nå, i alle fall. 

Prøver å holde inn magen når jeg treffer bekjente som ikke trenger å vite noe enda...

Magen er tydelig, er i uke 13, 3. svangerskap. Har fortalt det rundt, og fått til svar at de har kunnet se det....Selv har jeg følt meg veldig oppblåst lenge, så det er greit at magen kommer mer tydelig nå altså!

Back
Topp