M
Moderator Marthe
Guest
Gradene kryper nedover nå.
Har dere begynt å bruke ull på de små?
Hvordan ull bruker du?
Har dere begynt å bruke ull på de små?
Hvordan ull bruker du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor får man tak i ullstrømpebukse?Bruker nesten bare ull nå. Enklere å bevege seg på gulvet i en ullsteømpebukse enn i bukse.. Jeg går også rundt i ulltøy inne, behagelig og godt
Jeg har handlet det i to forskjellige barnetøysbutikker. En lokal butikk i Lillestrøm og en janus-strømpebukse. Handlet sånne med antiskli på føtter og knær, kalles for "krabbesteømpebukser"Hvor får man tak i ullstrømpebukse?
husker du navnet på butikkene? Hadde vært knall å få tak i noen med antiskli =DJeg har handlet det i to forskjellige barnetøysbutikker. En lokal butikk i Lillestrøm og en janus-strømpebukse. Handlet sånne med antiskli på føtter og knær, kalles for "krabbesteømpebukser"
Bogerud har janus med antiskli og den i Lillestrøm vet jeg ikke hva heter. Det er rett ovenfor Dnb i Lillestrøm om det sier noehusker du navnet på butikkene? Hadde vært knall å få tak i noen med antiskli =D
Sier meg ikke stort.Bogerud har janus med antiskli og den i Lillestrøm vet jeg ikke hva heter. Det er rett ovenfor Dnb i Lillestrøm om det sier noe