Har dere begynt å bruke ull på de små?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Gradene kryper nedover nå.
Har dere begynt å bruke ull på de små?
Hvordan ull bruker du?

Her har vi brukt litt ull hele tiden egentlig, da vi syns det fungerer godt med tynn ull i sommervarmen også, regulerer kroppstempraturen, og slipper å føles svett:)..
Såå ja, vi har begynt å bruke ull:).. Bruker fra forskjellige merker, men mest janus, nameit, hust&claire og lillelam på minstemann, største bruker stortsett bare janus, pierre robert og devold:)..

Starter somregel med ullundertøy når det er kjøligere enn 10 grader på morgenen, og ikke varmere enn 14-15 midt på dagen på største, og har gitt beskjed i bhg om at hun har det på, så de kan regulere påkledning deretter.. Bruker det da hver dag hele høst og vinterhalvåret:)..

Nei, har ikke begynt med det ennå på noen av mine. Mine er så varm av seg, han som går i bhg er svett av å ha på body og strømpebukse :p

Nei ikke foreløpig :-) har kjøpt inn masse til vinteren. Eldste har med superundertøy som ligger klart i bhg (vil ikke ha ull). Minste har ulldress da som han bruker i bilen osv.
Liker veldig godt ull fra nøstebarn, Joha, hust & claire osv :-)

Nå er mine store, og varme av seg. Så her må jeg nok vente til kuldegradene setter inn.
Før da de var små så begynte jeg nok før.

Selv kjøper jeg mest pierre robert :)

Bruker nesten bare ull nå. Enklere å bevege seg på gulvet i en ullsteømpebukse enn i bukse.. Jeg går også rundt i ulltøy inne, behagelig og godt :)

VI har brukt litt ull hele veien, har fått mye. Joha, Nøstebarn, Reflex, Hust&Claire

Har brukt litt ullklær hele veien. Anbefales å bruke ull på premature så første bodyen var i ull fra joha str 40 ;)
Har mye forskjellig: joha, lille lam, hust&claire, noa noa, janus ++

Her har det blir tull i ulla xD neida xD litt ull er tatt ibruk. Venter også på noe i posten fra ImpulSiv! Gleder meg til å ta det på vesla! :D Står forresten *Lillegull i farta* på buksa.... ikke *lille i far*... bare så det er avklart xD
ImageUploadedByBV Forum1415035012.652215.jpg

Last edited:
Jeg har handlet det i to forskjellige barnetøysbutikker. En lokal butikk i Lillestrøm og en janus-strømpebukse. Handlet sånne med antiskli på føtter og knær, kalles for "krabbesteømpebukser" :)
husker du navnet på butikkene? Hadde vært knall å få tak i noen med antiskli =D

Back
Topp