Har dere begynt å bruke gravidklær enda?

Begynte uke 6..alt for oppblåst til at vanlige klær er behagelige :/ Hadde de liggende så da ble det lett..
 
Bruker ikke gravidklær, men kjøpt bukser som er store, ikke klemmer på magen. Fikk mange fine dressbukser på Lindex som går langt over magen og strammer ikke. Og kjøpt mange store gode ullgensere som dekker at jeg har lagt på meg og at magen står ut.
 
Kjøpte meg ei gravid bukse. Jeg er for stor i utgangspunktet. Så min vanlig bukse begynte å klemme veldig og være ubehagelig. Gravid bukse er digg [emoji1]
 
Kjøpte meg ei gravid bukse. Jeg er for stor i utgangspunktet. Så min vanlig bukse begynte å klemme veldig og være ubehagelig. Gravid bukse er digg [emoji1]

Samme her [emoji6]
Har vært på loftet og hentet alt fra sist, og har planer om å bruke helga på å rydde i klesskapet [emoji4] bytte ut vanlige klær med mammaklær og sånn [emoji4]
Er 9+0, så er vel ikke så lenge før livmora kommer opp av bekkenet uansett...
 
Da har jeg lappet to av de gamle gravidebuksene mine (hull på knærne) og nå bor jeg i de! Prøver å gå med vide gensere og passer på holdningen min når jeg er ute blant folk, for det er fremdeles hemmelig. Er slank så føler at magen stikker ut, er 9+0 i dag:)
 
Foreløpig ingen mage synlig her, så bruker de vanlige klærne mine. Tatt ned mammaklærne fra loftet og vasket de, så de er klare når den dagen kommer.
 
Ja. Jeg er så øm i magen at ingen av jeansene mine er gode på. Det var jeg sist svangerskap også helt fra begynnelsen av.
Med jenta (1. Svangerskapsuke) satt magen så høyt oppe at jeg lukket dongribuksene frem til 14. Dager før fødsel.
 
Jeg har ingen gravidklær lenger, og tør ikke helt å kjøpe enda... men jeg har bare sånne lekre figursydde ytterjakker som ikke passer til den superoppblåste magen som kommer og går i løpet av dagen...
 
Måtte finne fram gravid-buksene i går, da var det ingen bukser i klesskapet som gikk igjen over magen gitt [emoji28] 12+2 i dag.
 
Har funne gravidklærne fram, og tenkte fyrst at det var lenge til eg trengte dei. Men i løpet av førre veke spratt plutselig magen ut. Har ikkje stor mage ennå, men eg merker den godt. Er berre eit par av dei vanlige buksene eg kan gå med, så må nok snart byrja å bruka gravidtøyet.
 
Gravid-tights er tatt i bruk her! Så deilig med tights og stor genser/kjole[emoji1360] anbefales!
 
Ja, de vanlige buksene får jeg ikke på meg. Har et 4-5 stk å variere i nå. Eller blir det mye joggebukse når jeg er hjemme. Ble så lei i forrige svangerskap av de samme gravidbuksene i mange mnd.
 
Så godt det var å se at flere føler seg store allerede. Jeg er 10+1, og tenkte det var for tidlig å ha behov for gravidklær. Men er litt overvektig fra før, har lagt på meg pga økt matlyst og snusslutt, og har ikke sjans til å holde inn magen så stinn og oppblåst som den er. Ingen klær passer ordentlig, det jeg får presset på meg føles og ser ikke så bra ut. Føler meg utilpass og blubbete og gleder meg til å få skikkelig gravidmage, så jeg bare kan gå rundt og strutte i stedet for å skjule..

Hvor kjøper dere fine gravidklær?
 
Nei, ikke enda. Men har måttet pakke bort noen bukser som strammer, så jeg regner med at det ikke blir så lenge til jeg må kjøpe meg noen gravidklær.
 
Så godt det var å se at flere føler seg store allerede. Jeg er 10+1, og tenkte det var for tidlig å ha behov for gravidklær. Men er litt overvektig fra før, har lagt på meg pga økt matlyst og snusslutt, og har ikke sjans til å holde inn magen så stinn og oppblåst som den er. Ingen klær passer ordentlig, det jeg får presset på meg føles og ser ikke så bra ut. Føler meg utilpass og blubbete og gleder meg til å få skikkelig gravidmage, så jeg bare kan gå rundt og strutte i stedet for å skjule..

Hvor kjøper dere fine gravidklær?

Jeg har funnet mange fine bukser på HM nå faktisk :) ikke aller verst pris heller.
 
I dag gikk jeg for siste gang på lenge med en svart bukse jeg har. Den ble litt trang etter lunch på Egon [emoji28][emoji28][emoji28]
 
Jeg har sett masse lekre gravidklær på Bonprix, er det noen andre her som har erfaringer med dem?
Foreløpig holder jeg ut, men kunne trengt en ny lakke snart, tror puppene mine er det største de har vært noen gang.
 
Back
Topp