Har dere begynt å bruke gravidklær enda?

M

Moderator Wilma

Guest
Er det av nødvendighet eller fordi du synes klærne er gode å gå i? :)
 
Har ei mamma bukse jeg bruker litt, ikke fordi magen har vokst så mye men mest fordi jeg ikke orker at noe strammer.
 
Jeg bruker strikk i knapphullet.. var å kikka litt på mammaklær på h&m i sta! For noen deilige, myke bukser! :) tror jeg må kjøpe snart.. :D
 
Er så oppblåst at ande bukser ikke passer. Det blir vondt. Har derfor tatt i bruk mamma-bukse. Synes det er bedre enn strikk i knappen og andre nød løsninger for klær som ikke passer :) Det føles alikevel tidlig å begynne å bruke det, men å ha det behagelig får forran alt :)
 
Har ikke skaffet noen mammaklær ennå, men må vel snart begynne å tenke på det, for merker at det strammer litt mer enn før. Selv om det nok skyldes oppblåsthet, enorm gravidappetitt og mangel på regelmessig trening den siste tiden[emoji23]
Noe av de mest stramme buksene mine er ikke lenger aktuelle å bruke, og noen av de stramme genserne/toppene ser mildt sagt ikke bra ut på meg nå om dagen, så det begynner å tynnes ut i klesskapet[emoji16]
 
Har ikke skaffet noen mammaklær ennå, men må vel snart begynne å tenke på det, for merker at det strammer litt mer enn før. Selv om det nok skyldes oppblåsthet, enorm gravidappetitt og mangel på regelmessig trening den siste tiden[emoji23]
Noe av de mest stramme buksene mine er ikke lenger aktuelle å bruke, og noen av de stramme genserne/toppene ser mildt sagt ikke bra ut på meg nå om dagen, så det begynner å tynnes ut i klesskapet[emoji16]

Som om jeg skulle skrevet det selv [emoji51]
 
Jeg har faktisk gått i mammabukse, det meste jeg har av bukser (spesielt jeans) ser rimelig ulekre ut nå. La på meg noen kilo rett før jeg ble gravid, så jeg hadde litt mage fra før av. Magen er så stor nå ift størrelsen min ellers at jeg må jobbe ganske hardt med å finne klær som ikke avslører at jeg er gravid. Hjemme dasser jeg bare rundt i joggebukser :p

Gleder meg til magen blir litt større og man stolt kan vise den frem :D
 
Kan fint bruke vanlige klær. Men enkelte dager er det noen bukser som er ubehagelige pga oppblåsthet og kvalme. Blir nok ei stund til gravidklær enda, men mulig de strammeste buksene må legges bort snart.
 
For lengst. Er 6+2 :hilarious: Er utrolig oppblåst og "hard" i magen, så vanlige bukser blir rett og slett for ubehagelige å ha på. Lever i Once on never off-buksa til Boob. :oops:
 
Bruker de vanlige klærne mine både privat og på jobb. Går veldig fint enda. Sist brukte jeg nok Ikkje gravidklær før rundt uke 19-20. Nå er heldigvis Ikkje klærne langt pakket unna, ligger i klesskapet enda.
 
Har så smått begynt å bruke mammabukser innimellom, både fordi det er litt nødvendig, men også fordi det er så godt å gå i [emoji7][emoji4]
 
Sist brukte jeg ikke gravidklær før uke 13-14, blir tidligere denne gang merker jeg. Er 8+5 idag [emoji4]
 
Har fått antydning til mage, selv om det nok er bare luft ennå, men får fortsatt på meg noen vanlige bukser. Men blir nok å lete fram gravidklærne snart. 10 uker i morgen [emoji4]
 
Jeg er 9+0 i dag, og kjøpte mine aller første gravidbukser i dag! Plutselig kom magen[emoji15] Som flere av dere sier er nok det meste luft, er til tider ekstremt oppblåst om kvelden. Pluss at jeg hadde noen kilo ekstra fra før, altså. Men samboeren min kommenterte magen min for to dager siden, at han plutselig kjente den godt da han klemte meg. Både puppene og magen er faste og stikker mot han[emoji12] Superdigg å gå i gravidbukse, altså! Men man ser jo mye mer gravid ut med én gang fordi ingenting holder magen inne. Så foreløpig bruker jeg den bare hjemme[emoji56] Er fortsatt hemmelig [emoji4]
 
Fikk min første bukse i går som jeg låner av min søster. Hun er 36 uker nå så den er litt trang til henne. Blir nok ut å kjøpe noen, for det var deilig å gå med [emoji4]
 
Har ikke skaffet noen mammaklær ennå, men må vel snart begynne å tenke på det, for merker at det strammer litt mer enn før. Selv om det nok skyldes oppblåsthet, enorm gravidappetitt og mangel på regelmessig trening den siste tiden[emoji23]
Noe av de mest stramme buksene mine er ikke lenger aktuelle å bruke, og noen av de stramme genserne/toppene ser mildt sagt ikke bra ut på meg nå om dagen, så det begynner å tynnes ut i klesskapet[emoji16]

Siterer denne, akkurat slik her også[emoji85][emoji38]
 
Ikke enda. Buksene passer nok ikke før om en del uker. Men bruker mye løse komfortable klær. Takler ikke ting som strammer på magen. [emoji53]
 
Vurderer også.. so vondt når det strammer rundt magen [emoji85]
 
Back
Topp