Arda`s-mamma
Gift med forumet
Den siste tiden har gutten min begynt å sove i strekk.. Jeg legger han på sengen sin mellom 20.30-2100, og neste gang han er våken da er klokka 0430-0530.. Det er deilig å slippe mating sånn midt på natten.. før sto han opp etter 3-4 timer.. En tips til dere som har bebiser som må bæres i søvn eller ikke liker å bli satt i sin seng i våkentilstand: gjør slik.. Du legger bebisen i sengen sin og gir skikkelig god natt klem, så går du ut.. vis bebisen begynner å gråte går du inn og løfter den opp og gir den trøst, men sier nå må du sove, og legger den i sengen sin igjen, så går du ut.. vis gråten forsetter den 3. gangen, går du inn du kan løften fra senga eller bare snakke til bebisen i rolig tilstand roer den ned, og gjentar: nå må du sove, så går du ut... For min del funker dette her [:D][:D]bebisen min hatet sins eng, og måtte bæres i søvn(vugging, sovnet i armene)Men så ble jeg mer bestemt, da barn trenger klare regler og rammer rundt sine rtiner (: HUSK: GI TRØST; MEN IKKE GI ETTER.. tidlig krøkes... [:D]