Har dere barn fra før?

Vi har ei jente på snart 2 år sammen fra før :)
 
Jeg har en snill gutt fra før på 6,5 år :)
 
To gutter, 8 og 4 år. De ønsker seg sårt ei lillesøster uten noe anelse at jeg har baby i magen. :)
 
En gutt på 8 og jente som akkurat er blitt 1 år
 
Har en gutt på snart syv år fra før :)
Er 6 år mellom mine to eldste. Jeg hadde trodd at de ville ha mest glede av hverandre om de var tettere i alder, men er faktisk veldig fint med noen år i mellom. Yngstemann blir i hvertfall en tøffing, som tar igjen med storebroren :D i tillegg opplevde vi null søskensjalusi! Om det var alder eller personlighet vet jeg jo ikke sikkert, men holder en knapp på alder :p
 
Er 6 år mellom mine to eldste. Jeg hadde trodd at de ville ha mest glede av hverandre om de var tettere i alder, men er faktisk veldig fint med noen år i mellom. Yngstemann blir i hvertfall en tøffing, som tar igjen med storebroren :D i tillegg opplevde vi null søskensjalusi! Om det var alder eller personlighet vet jeg jo ikke sikkert, men holder en knapp på alder :p
Jeg har selv syv år mellom meg og broren min, og opplevde heller aldri søskensjalusi, så kan jo være alderen. Jeg har alltid ønsket jeg kunne gitt han søsken som var tettere, enn nå ble det nå sånn her :)
 
Har to kids, en på snart 5 år og en på 13 måneder <3 <3
 
Back
Topp