Har dere badekar på bade?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg ønsker meg badekar på badet vårt. I dag har vi egentlig ingenting for badet er ikke ferdig. Vi skulle egentlig ha glassbyggerstein, men i det siste har jeg begynt å tvile. Jeg vill ha badekar. Min samboer vill ha dusj. Jeg maner vi kan dusje i badekaret frem til vi får bad i andre etasje. Jeg drømmer om å legge meg ned i ett badekar, med varmt vann og musklene slapper fullstendig av. Eller at lillemann koser seg når han bader, han hater å dusje.  Angrer dere på valget av badekar, liker dere det?

Jeg har badekar og digger det.
Småen elsker å bade så det var deilig å kunne gå fra badebalje i dusjen i gamleleiligheten og til badekar i denne. Liker å bade jeg også men sjeldent jeg tar meg tid til det nå, men er deilig når det er kaldt ute. Dusjing i badekaret går helt fint (må nesten det siden jeg ikke har begge deler)

Jeg er oppvokst med badekar.. bodd 10 år uten badekar.. og i de 10 årene så har jeg reist på besøk til foreldrene mine så ofte jeg kunne kun for å låne badekaret :P

Når jeg pusset opp badet for 1 år siden kjøpte jeg badekar.. og det blir brukt nesten daglig. LØVE IT!!!!!!!!!!!!!! Ingenting er bedre enn å ta seg et varmt bad en kald høst kveld

Jeg har sett på disse der, men jeg vill bade også
Og jeg ønsker meg også massasjebadekar, men dette er forseint på dette badet. Skulle vi ha tenkt på før vi la fliser.
Men godt det er flere som er fornøyd med å dusje i badekaret, men blir det mye vannsøl på badet? Har dere slike badekarvegger?

Jeg har ikke badekar og savner det ikke. Men Simen elsker å bade i badekar. Han benytter seg av det når vi er hos pappa og stemora mi. Vi hadde det der vi bodde før tror jeg bada en gang på de 2 åra vi bodde der. Simen hadde jo god nytte av det da.

Vi har masasjebadekar ja og Chris elsker å bade. Så anbefaler det ja.

Jeg har hverken dusjvegg eller forheng.. blir bittelitt søl når jeg dusjer... når sambo dusjer så er hele badet vått Så må få tak i en dusjvegg

Jeg har badekar og er veldig glad i det, særlig pga småen. Men om jeg måtte velge mellom dusj eller badekar, hadde jeg valgt dusj. Kommer jo an på hvor lenge du måtte vente før dere fikk dusj også. Et halvt års tid skulle jeg alltids klart å vente liksom.

Nå leier vi bare, sånn at vi kan ikke akkurat velge. Men syntes det er genialt med badekar, selvom vi bare har et sånt lite vanlig et. Andrea elsker å bade og dykke. Om jeg hadde eid eget og skulle innredet badet mitt hadde jeg definitivt hatt badekar, (men i tillegg til ordentlig dusj) Men da hadde jeg heller valgt et stort badekar (hjørnekar) eller boblebad. Kjedelig å måtte ligge stiv som en pinne og med bena opp etter veggen om man er over 140 høy, sånn som man må i et vanlig badekar.

Vi har både dusj og badekar, men vi voksne bruker bare dusjen. Lillegutt bader. Vi hadde bare badekar der vi leide før, og det sto i tillegg under et skråtak.... Så vi måtte sitte når vi dusja... Det var IKKE praktisk iallefall. Følte jo aldri at man fikk vaska seg godt nok. Derfor er nok vi voksne litt lei badekar... Så jeg ville nok ha tenkt meg godt om.. Men siden dere skal ha to bad, så er det jo mulig å sette dusj på det andre badet.

Badet oppe blir ett stort bad, der blir det dobbel dusj og massasjekar. Men det er lenge til lommeboken strekker seg så langt så det blir ferdig. Det er nok noen år til. Derfor er jeg veldig usikker. Vi hadde badekar når jeg var liten, og ikke dusj, jeg elsket det, men mamma klaget på dette hele tiden. Derfor jeg er jeg litt usikker.
Så om vi skulle hatt badekar nede blir det ett enkelt ett uten noen fancy duppedingser.
Kanskje jeg da heller skal vente.  Uff, dette er vannskelig.

Og spesielt da jeg bare forelsker meg i svindyre badekar. Dette er min drøm:) 

Vi har (som irriterer meg noe grusomt for jeg skjønner ikke hvorfor svigerfar måtte ta dèt :p) og syns det er kjempegreit mtp på ungen! Også er det jo så deilig å kunne bade selv innimellom:-)

Vi har begge deler. Ungen elsker badekaret og bader annenhver dag om ikke oftere. Mannen foretrekker også å bade, mens jeg bare bruker det en sjelden gang. For min del hadde jeg klart meg utmerket uten badekar, men for ungen sin del så syns jeg det er fantastisk å ha :)

vi har badekar og dusjkabinett/dusjvegg i ett, er veldig deilig med badekar =)

Vi har ikke badekar, og for min egen del er det helt greit. Jeg er ikke så glad i å bade selv, men jentungen hadde digget å hatt et stort badekar i stedet for den lille babybadebaljen hun såvidt får plass i.

Vi har badekar, så vi står der når vi dusjer. :) Funker det. Hjørnebadekar. 

Men har planer om å ta det vekk og ha stor dusj når ungene blir eldre og slutter å like badekaret :p

vi har badekar og dusj på det ene badet, kun dusj på det andre...
jeg bader en gang i halvåret, guttungen kanskje en gang i mnd.. og mannen aldri..
Når vi er ferdig med unger og har penger til å renovere badet skal det ut og bort..

Hadde jeg hatt et STORT boblebad hadde jeg kanskje badet oftere, men det er ikke behagelig å ligge i varmt vann når pupper, knær og mage stikker uttafor :P

Nei det er kanskje ikke det? Jeg har ikke badet siden jeg var ett barn, men jeg husker det som deilig da det verket i kroppen min. Jeg vill ha ett ganske stort badekar oppe, men nede har jeg ikke plass til ett stort ett. Kanskje jeg skal gjøre som min samboer sier, og bare drømme videre til jeg får det oppe. Uff, dette er vannskelig

Back
Topp