Har dere babynavnet klart?

Nei, så absolutt ikke... Denne babyen blir å hete navnløs, det er jeg ganske sikker på :P

Han skal hete Isak

Nei, ikke i det hele tatt. Tror ikke vi kommer til å bestemme navn før han er ute, men heller lage en liste over aktuelle alternativer. Føles så rart å bestemme navn på en person vi aldri har sett eller møtt..

Ligger an til å bli Sebastian på oss. Enda under litt vurdering hos meg. Jeg er så redd for at resten av familien ikke skal like det..

Vi har endelig begynt å prate og har så langt 4 kandidater :) 100% blir det nok ikke før vi møter han.

Vi har ennå ikke bestemt oss ennå.
Men har en del på listen

Isabell
Isabella
Thea Malen
Tia Helen
Ingelina
Andrea
Anna Sofie

Vet ikke helt hvordan vi skal bestemme oss, men kanskje vi vet når hun kommer. :)

Tror endelig vi har klart å bli enig.. men venter spent på hvilke kjønn dette blir og om navnet passer ;)

Nei, ikke i det hele tatt. Tror ikke vi kommer til å bestemme navn før han er ute, men heller lage en liste over aktuelle alternativer. Føles så rart å bestemme navn på en person vi aldri har sett eller møtt..

Det synes eg også.. :) mange er "navnløse" første uka/to ukene for at foreldrene må tenke litt på det. Blir nok slik hos oss også tenker eg. Med mindre navnet lyser mot oss når vi ser h*n da :-D

Navnet var klart alt når vi skulle ha nr 1 :) men han ble jo gutt :p så da bruker vi det denne gangen :D

Mest sannsynlig har vi navnet klart, mannens eneste ønske faktisk, som har vokst veldig på meg :)

Back
Topp