Har dere babyene på eget rom?

~Piamia~

Glad i forumet
Her ligger han inne hos oss enda, er litt langt mellom soveromma og føler meg ikke helt trygg på babycallen... Er liksom så vant til og ha han der også nå [:)] Men skulle vell egentlig ha prøvd for og se om det hjelper på søvnen på natta men....

Flyttet henne inn på eget rom når hun var 4 mnd.... Syns det er kjempe deiligt! Var rart de første dagene,men så ble vi vandt med det!  Vi sover bedre alle sammen [:D]

nei.. jeg liker ikke å sove alene [8|][&:]

ORIGINAL: MV07

Flyttet henne inn på eget rom når hun var 4 mnd.... Syns det er kjempe deiligt! Var rart de første dagene,men så ble vi vandt med det!  Vi sover bedre alle sammen [:D]

samme her[:D]

Her flytta hun inn på eget rom når hun var rundt 6 mnd gammel.... Kan ikke si at søvnen ble så veldig mye bedre, men herlig å få soveromet sitt tilbake... [8D][:D]

Nei, for vi har ikke rom til henne. Har kun en 3-roms[:)]

Vi måtte flytte Oliver på eget rom når han var 5 mnd...han våknet liksom hele tiden når vi gikk å la oss. Når vi er i stuen som er i 1. etg så bruker vi babycallen, men når vi legger oss, så er soverommet hans rett over gangen og vi hører han lett om det er noe[:)]

Ja, hun var vel 3 mnd da hun fikk egent rom

Nei,har ikke nok soverom

Når vi er hos typen så har han eget rom, men hjemme i leiligheten min så har jeg bare et soverom så da sover han hos meg.

Ja[:)]

Flytta på eget rom da ho var 6 mnd [:)]
Hadde ingen betydning for søvnen til noen av oss, den er like opp og ned som den har vært [8D] Men det er deilig å kunne lese på senga igjen [;)]

Back
Topp