Har dere alt på stell?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Nå går det fort frem til termin, selv om den siste tiden kan virke som en hel evighet, men har dere alt på stell? Er det noe viktig dere fortsatt trenger før den lille kommer?

Selv fikk jeg ikke bilsete i hus før i siste liten med nr2:smiley-ashamed004

Har ikkje heilt oversikten no, men har det mest nødvendige fra storebror. Resten tar me litt etter kvart trur eg ;-)

Sånn egentlig har vi sikkert det vi trenger for å klare oss, men jeg vil ha bedside crib og ny babycall med kamera og litt smådill... og alt etter hvor lenge hun holder seg inne så kan det hende jeg trenger litt prematurklær også

Litt smått igjen, rommet er ikke helt ferdig enda.. Må males ferdig og sette opp spottere samt kontakter før vi kan sette på plass møblene. Stresser ikke veldig med det siden rommet ikke kommer til å bli brukt før om flere måneder men greit å bli ferdig!
Skal også få kjøpt base til bilstolen og babycam.. Sikkert noe mer jeg har glemt men det får vi bare ta som det kommer :D

Vogn er bestilt og kommer i uke 22/23. Ellers mangler vi barnesete og litt klær, kjøper ikke så mye klær før lille kommer, kjøper kun det viktigste, så regner jeg med at vi får litt i gave også. :)

Det meste finnes i huset, men må monteres opp/vaskes opp osv. da det har vært i kjelleren i 4 år. Har vasket alle klærne i Str 50 og 56. Så skal jeg plukke frem alt utstyr og vaske det som trengs, montere opp bedsidecriben osv.

Venter på en babycall i posten, og må kjøpe stellebord + ny madrass til senga + noe småtteri på apotek og matbutikk. Litt enklere nå når man har alt i huset fra før, i forrige svangerskap måtte absolutt alt kjøpes inn..

Back
Topp