Har dere alt klart?

Anettemor86

Forelsket i forumet
Her er det eneste som mangler en stellekomode som vi skal få av svigers, men den skal vi ut å kjøpe til uka. Ellers så tror jeg at jeg har alt på plass til den første stunden ihvertfall :)
 
Her er også alt klart og mangler en kommode her også. Må kjøpe ny fordi den vi hadde tenkt å bruke tålte ikke vekten av alle klærne jeg har puttet i :p
 
He he såpass ja :p Ja kleskommoden til lillegutt er ganske så stappa her også. Det er jo såååå mye fint og søtt og sååå mye man bare må ha he he.
 
He he såpass ja :p Ja kleskommoden til lillegutt er ganske så stappa her også. Det er jo såååå mye fint og søtt og sååå mye man bare må ha he he.

Ja, føler jeg ikke har nok av ditt og datt, men.. har jo det tydeligvis når bunnen detter ut :) Klærne har begynt å samle seg oppå toppen også etter at sviggis tok meg med på handletur :) Mye fint å finne altså :D Rart å forestille seg babyen i disse klærne :)
 
Vi mangler vel ikke så mye, egentlig. Stellebordet kommer til uken og vuggen som vi bestilte kommer når den finner noen å sitte på med inn til Oslo :)

Nå som været er så innmari stusselig frister det lite å gå rundt på sentre og kjøpe de siste tingene til sykehusbagen og de siste nødvendighetene til lillemor. Mye hyggeligere å sitte inne med en "bøtte" bringebærbladte og se på vintersport på tv:)

Men jeg går ut i permisjon på onsdag, og sparer nok litt bevisst noe redebygging til da. Litt mer behagelig å kjøpe julegaver og babyting når det ikke er lørdag ettermiddag også..
 
Back
Topp