Har dere alt klart til fødselen ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Har dere alt klart til fødselen ?

Tenker da på barnepass/dyrepass, transport, fødebag osv ?

Alt klart utenom fødebaggen... skal ordne det en gang denne uka. Er 35 uker i morgen. :)

Klart og klart:p føde baggen nærmer seg klar, men har ikke pakket noe til frøken. Og er 37+2.. transport kommer helt an på når på døgnet jeg må avgårde, hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

føde baggen er snart klar, håper bare lille venter til vi har kommet oss inn i nye leiligheten 1 september!

Dyrepass kommer an på om jeg går overtid eller ei, fødebagen er ikke pakket, mangler litt klær til frøkna enda... Men jeg er bare 34 uker i morgen- så jeg har goood tid... :P

Har pakket fødebagen, bag til storebror og stellevesken er klar, mamma kommer på kort varsel på natta, og hvis vi har tid til å dra til Lillehammer på dagtid blir storebror med til svigers :)

Ingen av delene er klart her :(
Må høre med sykehuset om transport. Er ca 1,5 times kjøring, og min mann har ikke førerkort. Ser ikke for meg at jeg er kjørbar selv, hehe.
Er 35 uker imorgen, så enda god tid :)

Leste om en på forsiden til babyverden som hadde fått beskjed om å kjøre selv fordi sykehuset ga ikke ut rekvisisjoner lenger... :/

Ting er vel ca klart men mangler litt til fødebagen og å gjøre alt helt klart her hjemme. Men alt utstyr er på plass! :)

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Nei... har ikkje vaska babyklærne enda å bare skreve liste tell fødebaggen. Ellerse no stortsett det meste i hus etter sist gang... har bestilt litt greier da men ikkje nødvendig :-) baby klare sæ nok uten å :-)

Eg tror eg er klar :)
Pakka baggen til meg og babySophie(?!) igår i panikk.
-var kvalm/svimmel,sterke magesmerter,og hadde sterke kynnere + blødnknger dagen før
-med alt var bra sa Jordmora, ingen fødsel endo :))

Pakka til dei to andre, men har funne ut at mor mi kan heller sitte her nede hos meg med dei mens eg fære på Sjukehuset, her har dei jo alt :)

Og for kem eg skal ha med meg på føden så har eg ei vennine som eg tar med, viss han BF blir vanskelig å ikkje vil bli med, eller om eg ikkje ønske å ha han med meg allikevel.

Det viktigste eg har pakka ned er:
-amme BH
-amme innlegg (gullverdt)
-kamera/video kamera
-lader

Ønsker deg/dåke masse lykke til, resten av svangerskapet og til fødselen:))

Ikke i det hele tatt. Vasket en maskin med dunposen i går. Ellers mangler vel stort sett alt :p

Nå er faktisk alt klart. Bagen pakket og ligger i bilen, stelleplassen er klar, klærne vasket og lagt i stellekommoden, barnerommet ble ferdig i går (ikke at hun skal bo der på en stund, men det føltes nødvendig ;) ) - nå kan hun komme i natt om hun vil!

Nå er faktisk alt klart. Bagen pakket og ligger i bilen, stelleplassen er klar, klærne vasket og lagt i stellekommoden, barnerommet ble ferdig i går (ikke at hun skal bo der på en stund, men det føltes nødvendig ;) ) - nå kan hun komme i natt om hun vil!

Det må være deilig og ha alt så klart! :)

Her er alt annet enn baggen klart, men har i allefall laget en liste over hva jeg ikke har pakket ned. Sånn at det går fort og finne det frem, hvis vi plutselig må på sykehuset :)

Så her går vi bare og venter i spenning:D

Back
Topp