**kathrine**
Elsker forumet
Har kjøpt vugge idag så mannen og ungene skal skru den sammen i kveld. Skal bare vaske de bittesmå klærne og sengetøy så er alt klart. Har til og med snakket med menighetskontoret og avtalt dato for dåp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Også får jeg sende sambo ned på folkeregisteret å få erkjent farskapet. Vi gjorde det på forhånd sist også og det var veldig greit.
Må far innom folkeregisteret for å erkjenne farskapet på et eller annet tidspunkt uansett? Har gått glipp av noe her, skjønner jegHadde for meg at dette ble underskrevet og sånn på sykehuset..?
Når dere vasker klærne og sånt, vasker dere de flere ganger?
Ser jo at sengetøyet skal vaskes 2 ganger (står på sengetøyet), men når jeg da har vasket de nye klærne 1 gang sammen med sengetøyet, skal jeg da vaske klærne sammen med sengetøyet èn gang til? Er det like mye kjemikalier i klærne som i sengetøyet?
Hvordan er det med sengekanten?
Ville ikke ødelegge den, så har lagt den i badekaret med vaskemiddel nå. Holder det tror dere?
Med storebror så skreiv han under hos jm jeg på kontroll hos.Må far innom folkeregisteret for å erkjenne farskapet på et eller annet tidspunkt uansett? Har gått glipp av noe her, skjønner jegHadde for meg at dette ble underskrevet og sånn på sykehuset..?
Hos oss er alt av klær vasket (moren min gjorde det for oss) og det meste er i hus, bortsett fra seng til barnerommet og seng på rommet vårt som skal hentes hos familie. Vi venter på at vinduer skal byttes neste uke så vil ikke gjøre det før den tid. Jeg synes vi har fått det meste i hus og fødebagen er 90% klar, men det har litt med at vi ble litt skremt etter en tur på føden i forrige ukeOi!![]()
Jeg har vasket pittelitt klær bare. Men bare 1 gang. De må vaskes på nytt.
Har kjøpt ting, men ikke montert. Sprinkelsenga står enda i pappesken, vugga er enda hos mamma, vognen er ikke kommet enda og stelleputen er på vei i posten et eller annet sted. Sååååeh... Jeg har ingenting på stell.
Tenkte at jeg hadde goooood tid. Men blir jo litt nervøs når jeg ser hvor mye dere har gjort.