Har dere alle sammen tatt

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
blodprøve hos legen for å sjekke hcg?
(virker som mange har det)

Jeg gjør det ikke denne gangen...stoler på at ul gir svar..

Jeg har ikke...... Men har bestilt privat UL når jeg er 8+6 (3,5 uke til), så venter i spenning fram til da..... :-)

Jeg har ikke gjort det...

Jeg har heller ikke gjort det.
Føler ikke det vil gi meg nok bekfreftelse uansett da hcg fortsetter å stige selv om det er en MA...

Jeg har tatt, men ikke for å få vite svar, kun for legens del. Vil i grunn. Ikke vite det for å unngå unødvendig stress :)

jeg har ikke i noen svangerskap..

Nei, gjorde det ikke sist heller. Visste ikke at det var noe som var vanlig å gjøre.
Har ikke kontaktet lege enda jeg heller. Er 6+0 idag.

Jeg har ikke det.. Skal på ul når jeg er 8+1 så håper jeg ser et hjerte da og at jeg klarer å roe meg litt ned etter det. :)

Jeg gjør det kun pga tidligere SAer. Er ikke ønskelig! Kommer nok bare til å måle to ganger, kanskje 3. Vil gå på ul i uke 7 og 12.

Jeg har ikke gjort det :-) Gjorde det forrige gang pga blødning, da sank den og jeg hadde en sa.
Har ikke kontaktet lege enda :-)

Nei, ikke tatt no blodprøve og heller ikke bestilt time til ul, legetimen blir i uke 8 og ultralyd i uke 18 dersom det ikke er noen grunn til noe annet :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har ikke tatt noen prøver ennå. Skal til legen på mandag, så får høre hva legen mener.
Men skal man måle hcg må man jo ta den flere ganger og se om den stiger eller synker...

Hcg oppfølging skjer vel kun når det er mistanke om at noe er galt , f eks at man er redd man har mistet / evt har mistet tidligere, eller f eks graviditet utenfor livmor (som kan utvikle seg til å bli svært farlig for mor om f eks eggstokken sprekker ). Så tror ikke du skal se på dette som en 'trend' eller noe som blir gjort for moro skyld

Back
Topp