Har dere alle merket kynnere?

Nadera

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2016
Selv er jeg 29+1 og har fortsatt ikke merket noe til såkalte kynnere.

Her har jeg veldig mye kynnere
Uke 26 i dag

Selv er jeg 29+1 og har fortsatt ikke merket noe til såkalte kynnere.
Masse kynnere! Men er mitt 3 barn, så kunne ikke forventet noe annet. Med første hadde jeg ikke så mye kynnere

Merket litt kynnere, men ikke enormt. Kommer an på hvor jeg er aktiv i løpet av dagen Er 32+0.

Jeg tror jeg kjenner en del, er førstegangs og vet jo ikke hvordan kynnere kjennes ut, men har funnet ut at det må nesten være kynnere jeg har. Magen strammer seg, det er ikke vondt men noe ubehagelig, spesielt om jeg er i aktivitet. Trodde ikke førstegangs kjente de så godt, er 28+2 i dag.

Det er ikke då vanlig å ha mye av det dom førstegangs. Er man flergangsfødende er man ofte mer plaget.

Merker veeeldig lite (er 29+0). En sjelden gang kan jeg merke at det strammer seg over magen, men gjør ikke vondt eller noe :)

Kjente ingenting i det første svangerskapet, men denne gangen har jeg kjent det siden uke 25. Det varierer litt fra dag til dag hvor mye det er.

Hatt mye kynnere siden uke 30 ca, dette er mitt andre svangerskap.

Har ikke kjent en eneste en, verken dette svangerskapet eller forrige sv.skap. Er 32+5 i dag :)

Masse kynnere for tiden, til dels ubehagelige. Startet rundt uke 22, og tatt seg opp veldig de siste ukene. Er nå i uke 32. Et 2.gangs gravid. Merket nesten ingen med førstemann.

Jeg er førstegangs og har mye kynnere. For å si det sånn, så går du ikke glipp av noe! Det er ubehagelig og slitsomt. De som har greie på det sier at alle har kynnere, men ikke alle kjenner det. Nyt at du ikke kjenner det :-)

Jeg hadde noen i første trimester, veldig lite i andre og enda lite nå i tredje. Men det kommer vel..

Merker det om jeg stresser. Er 29+2

Ja, er sykmeldt pga det. Masse vonde og regelmessige kynnere hvis jeg så mye som tenker på å være i noen slags aktivitet. Er førstegangs. Men tror heller det er mer normalt som du har det, altså at du ikke har merket noe særlig til det :)

Tredjegangs og har hatt mye og ofte ubehagelige kynnere i alle tre.

Back
Topp