Har dere alle fått pakkene fra ktcrafts?

tullmusa

Forumet er livet
Vi var jo flere som bestilte derfra da hun hadde 25% avslag på alt i januar (tror det var da).. Har fått papiret, men ordren med alt stæsjet er ikke kommet.. [8|]

Har fått mail om at det er sendt. Kan det virkelig gå så lang tid, eller er det på tide at jeg drar fram de elendige engelskkunnskapene mine og sender en mail?[;)]

har opplevd det samme jeg! har bestilt for 5 uker siden å har enda ikke kommet noe!!! synes det tar litt lang tid jeg da for det er sendt å trukket fra kontoen

Jeg har bestilt derfra flere ganger, og har alltid fått varene

Jeg bestilte også da!
Har fått den ene pakken, men det som skulle sendes i rest har enda ikke kommet....
Har tenkt å sende en mail, men blir aldri til at jeg gjør det...[8|]

Skjedd med meg ja, har ikke fått alle varene jeg bestilte, men trukket fra kortet mitt[8|].. jeg fikk 2 A4 sider med liste over det som ikke var "shipped"[8|] Går og venter på å få en pakke til? kmmer den ikke snart tru? Bestilte samtidig som deg tullmus![8|]

ORIGINAL: blomsten min

Skjedd med meg ja, har ikke fått alle varene jeg bestilte, men trukket fra kortet mitt[8|].. jeg fikk 2 A4 sider med liste over det som ikke var "shipped"[8|] Går og venter på å få en pakke til? kmmer den ikke snart tru? Bestilte samtidig som deg tullmus![8|]

Hmm.. Merkelig. Men skal logge meg på sidene hennes å sjekke. Alt er jo trukket fra kontoen, så om der ikke er noe ny info, så må jeg vel sende en mail. Har du fått det nå da blomsten min?

ORIGINAL: tullmusa

ORIGINAL: blomsten min

Hmm.. Merkelig. Men skal logge meg på sidene hennes å sjekke. Alt er jo trukket fra kontoen, så om der ikke er noe ny info, så må jeg vel sende en mail. Har du fått det nå da blomsten min?
ikke fått siste delen ennå nei[8|][&o]

Har sjekka nå, og det sto "in process" på alt på den siste ordren. Det er jo trukket fra konto også, så syns det er litt drøyt når jeg har venta to mnd på pakken. [&:]
Sendte en mail og etterlyste varene mine..

Hun har jo alltid levert til meg, så tror ikke det er slutt med bestillinger derfra selv om denne er sen.[;)]

ser på min så står det backorderd på tingene som ikke har kommet[8|] hva enn det er... betalt full pris uansett

Backorder betyr restordre, og den betaler man ikke noe for. Kun frakt på hovedordren.
Slik er det ivertfall på jobben hos meg [:D]

Back
Topp