Har dere 2 bilseter, når den ene leverer i barnehagen, og den andre henter.....

UnicornCorn

Betatt av forumet
Junibollene 2023
Han skal levere, jeg skal hente.
Har pr nå bare 1 bilsete.
Hadde håpet å slippe å kjøpe enda et, men ser ingen annen løsning? :dontknow Evt kjøpe et "billig sete" i bil nr 2?
 
Last edited:
Du kan jo sette igjen setet i bhg, men på daglig basis hadde jeg ikke gjort det (hvem vet hva det risikerer å bli utsatt for i løpet av året)

Vi har hatt like mange seter som biler. Like seter da de var små.

Nå sitter yngste i beltestol i den ene bilen og pute i den andre. Men hun er 8 år gammel og sykler eller går til skolen som sa hovedregel. Bilen med pute er for trang til tre unger baki når hun har stol, og brukes bare til kjøring i lokalområdet. Bilen vi drar på ferie med er bredere så der har hun stol. Det er ikke så lenge igjen til hun er lang nok til å slippe heller.
 
Her har vi 3 bakovervendt og en bilstol. I samboeren sin bil står det to bakovervendt, siden det er den vi bruker på langtur etc. Har vell kanskje brukt 11 000 kr på bilstoler hittil. Begge henter og leverer i barnehagen
 
To stoler (og med to barn i barnehage så blei det 4 stoler :bag: ), ellers hadde det ikke gått opp enkelte dager.
 
her har samboern vanlig framover vendt sete som er arvet . Han henter sjeldent , men hadde han henta hver dag hadde vi brukt det likevel . Hadde ikke kjøpt nytt . Har heller bakovervendt solid sete i hovedbilen .
 
Stort sett jeg som henter og leverer og har kun 1 bil. Nå er vi separert da men samarbeider om levering til bhg. Leverer/henter faren så går han evt bruker lastebilen med egen bilstol. Har kun 1 barn igjen i bhg, de eldste går selv til og fra skole.
 
Jeg henter mest, men hvis samboer skal hente får vi til å bytte bil ila arbeidsdagen. Barnehage og begges jobb er nært hverandre.
 
Back
Topp