Har der pakket sykehusbaggen?

Monkaponka

Forumet er livet
Jeg begynte så smått i går. En veldig koselig følelse altså, nå er det like før..

Har pakket mest til lillingen foreløpig. Må til byen å kjøpe joggedress, undertøy, et par ammetopper, slipperser, små flasker til å ha shampo/balsam i og sikkert en del små ting til.

Noen flere som har begynt? Det nærmer seg veldig nå som Chello sier og noen av oss kan kanskje få litt før, hvem vet??

Jeg kunne tenkt meg at Kian kom litt før termin altså!!

jeg har ikke gjordt det....ikke på tale om jeg skal føde de første 14 dagene vertfall!![:)]Flytter hjem om to uker, da jeg er ferdig på skolen,,,,regner med jeg kommer til å pakke den ganske snart etter det ja....
er jo så kjekt å dille litt,,, har jo ikke bebisen å dille med enda...såååå...[:)]

Snart er det vår tur ja...hehe..[:)]

Heihei..

Ej he ikkje pakka helt endå , tenkte ej sko vente til Juni me å gjere d :) då ska ej lage til senga til babyen oxo :):)
Slik so Monicus å Melody so må ej oxo sta å handle noke små ting til mej sjøl :)

hjeeelp kor d nærma sej! tida gjenge so fort!!
Satse på at ej sleppe å gå over termin hehe :) vil heller ha litt før :)

Har ikke begynt å pakke enda.. aner ikke å jeg skal ha med meg...

Noen som har ei liste??

Har heller ikke begynt å pakke ennå,men gjør det sikkert om ikke så lenge tenker jeg..

Denne har jeg funnet her på bv for lenge siden.
Ikke alle tingene jeg vil ha, har byttet ut noen av tingene..

- morgenkåpe
- slipperser
- hårbånd og hårkliper (irriterende når det kommer i veien..)
- 2-3 amme-bher
- 2 store truser
- de 2 ammetoppene jeg har kjøpt
- et par-tre store t-skjorter (gulp- og melkesøl..)
- 2 romslige jogge/kosebukser
- pysj
- tynn innejakke/cardigan
- 2 par sokker og 1 par ullsokker
- pose til skittentøy
- pose til barselgaver (så de ikke tar opp plassen i bagen/kofferten)
- ammeinnlegg. Avent
- nattbind
- tannbørste & tannkrem
- sminke & hårstæsh
- ansiktskrem/bodeylotion
- sminkefjerne-servietter
- shampoo & dusjsåpe (har kjøpt små,tomme pumpeflasker fra h&m som jeg har tømt over på)
- leppepomade
- deodorant
- lesestoff
- mobil
- svangerskapsjournalen
- liten badering! (til å sitte på.sååå deilig når man er sår og øm i baken.anbefales!!)
- noen gazkluter til gulp og amming V
- hentesett til baby
- teppe til baby
- bilstolen (skal stå i bilen til reisedagen)
- smokker til baby

Jammen er det en del man trenger å ha med seg gitt..
Må vel kansje begynne snart jeg oxo..Se hva jeg har og hva som mangler...[:D]

Var en tur på føden på lørdag, og fikk litt panikk for her var jo ingenting pakka. Fikk med klær til meg selv, og kamera, men ingenting til babyen. Og alt ble pakka i en IKEA-pose, for vi har visst kasta alle bagene.
Så jeg må skaffe meg bag, litt klær, henteklær (tenkte hun skulle få komme hjem i noen annet enn sønnen vår brukte) + alt det andre som trengs. Håper å kunne ta det neste helg, for da er jeg alene hjemme.

Har ikke pakket noe bag enda.....tenkte å vente til midten av juni.
Må jo bare si jeg for litt angst av å lese dette her.............uæhhhhhhhh,
det er ikke lenge igjen................

Jeg har heller ikke pakket bagen ennå. Håper jeg har god tid til dette ennå. Det er liksom så mye annet som må komme i orden før lille trille kommer også. SOm f.eks. badet, som må gjøres om ( flytte skap og lage stellebenk og hyller) Jeg holder på å få noia pga. tidsnød, mens mannen har sååååååå god tid. Jaiks! Jaja, det blir nok snart...kanskje...

Har ikke begynt enda gitt, tenkte jeg skulle vente til midten av juni, vet ikke om jeg orker å gå og se bagen stå klar...

Må få ut fingeren å kjøpe litt tng jeg trenger til sykehusoppholdet..[:)]

månge so he fått pakka den no ?

Ikke jeg. Pakker i full fart på tur til sykehuset tenker jeg... Bor ikke så altfor langt unna, så får sende mannen hjem etter det jeg har glemt [:D]

Nope, Har Ikkje det...
Men har tenkt litt over hva som skal være med og sånn....
Og har kjøpt noen greier og sånn....
Men vi bor som sagt ca 3 - 4 Minutter og kjøre fra Sykehuset, Såh stresser Ikkje med det... [:D]

Back
Topp