Har den nye babyen søsken?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Og har dere fortalt dem at de skal bli storebror eller søster?
Hvordan gjorde dere det isåfall?

Ja ei storesøster, vi snakker om det, men med tanke på at hun bare er 1 år og 4 mnd så skjønner hun ikke stort av det:p
Men vi vil nok snakke masse rundt det helt fram til fødselen, er jo utrolig hva de kan få med seg:D

Ja 2 storesøstre, deg ikke vite det tidlig siden jeg er så dårlig, de syns det er gøy :)

Ja, en bror som blir 4 år neste år og en søster som blir 2år neste måned :) Ikke fortalt de det enda, er så lenge til mai at det blir lenge å vente for de :)

Har en gutt som blir 4 år rett etter at babyen kommer og en jente som akkurat har blitt 2 år. Han på 3,5 år gleder seg veldig og snakker ofte om babyen i magen. Måtte fortelle de relativt tidlig da jeg ble innlagt pga. hyperemesis.

Ja, 4 storebrødre og 1 storesøster :) til de eldste sa vi det bare rett ut, og til de minste viste vi ul bilde og spurte hva det var og snakket om det :)

Har to brødre som blir 9 og 11 år neste år på samme tid som babyen kommer:) Vi fortalte det ganske tidlig siden jeg blei dårlig og de er såpass store at de hadde skjønt at noe var på gang;) Og de har ventet lenge på det her så de gleder seg kjempemye❤

Ja 3 stk, nr 1 er 20 år, nr 2 er snart 18 år og nr 3 er 14 år om ikke så mange dagene, siden de er så store har de fått ta del av dette fra dag 1 når jeg testet positivt.

Tre, 5, 8 og 9. Gruer meg litt til å fortelle dem at det kommer en til. De har absolutt ikke ønsket seg flere søsken.

En storebror som blir 2 i mai. Vi sier iblant at det er en lillebror i magen men han skjønner jo ikke..

Storesøster som er litt over 2 år ved fødsel:)
Har prøvd å forklare, men hun skjønner det ikke enda;)
Prøvd å si det er en baby inni mamma sin mage, men da mener hun bestemt at det har hun også,hehehe.

Ei storesøster på 4år som jubla når vi fortalte om babyen i magen,også kom sp.måla om ho fortsatt får være her (jeg har ho 50/50) når babyen kommer,om jeg blir bare glad i babyen osv. Etter mye snakk om dette så er det bare glede og ho planlegger å bytte bleie,bade og mate babyen :)

Back
Topp