har den lille krøller?

Twinmom83

Glad i forumet
jeg er litt usikker på mine...trooor de får det,men ser ikke skikkelig ennå,siden de har så lite hår...

ja [:D]

HAR HATT KRUSER I LOKKENE I BAKHODET SIDEN FØR JUL <3 OGSÅ HAR HUN KRØLLER NÅR HUN ER SVETT I HÅRET/NYBADA!

Kruser seg litt i nakken når hun er klam eller har hatt på seg lue, men vil vel ikke si at hun har krøller nei.

Ikke enda, men hadde vært morsomt om han hadde arvet pappan sine. Han hadde ihvertfall det da han var mindre og det var ganske skjønt[:)]

Har litt for kort hår til at det krøller seg. Storebror hadde krøller, så jeg er spent :)

Det kan se ut som hun får det ja *håper* [:)]
Krøller seg godt i nakken når det er vått. Og i familien til sambo er det mange som har krøller.

Her har Sebastian krøller i nakken. Skjønningen til mamma, lyse lokker[:D]
Arvet etter pappan sin[:D]
Alexander har ikkje så langt hår enda, men d krøller seg litt bak ørene..krøller seg feil vei då, så håret står ut bak ørene, sann onkel skrue sveis[8D]

Fremdeles lite hår, men kan sjå en liten antyding til krøll bak i nakken. Broren har krøller, og håper ho vil få like fine krøller :)

Ja det har hun, men jeg regner med at de dessverre forsvinner etter første klipp. [8|] 
Skal prøve å utsette klippen så lenge jeg kan [:D]

Back
Topp