Har den kommende babyen søsken?

En storebror på 21 mnd i november :)
 
Har 2 fra før,de blir 9 og 7 før baby kommer.:Heartred
Skal prøve og vente til etter uke 12.
 
Storebror er vil være 2,5 år i november, tenker å fortelle og forklare når magen begynner å vokse litt :happy:
 
Jepp, storebror på 3 år :)
Venter en stund med å fortelle ennå, tenker jeg. Ihvertfall til passerte 12 uker og kanskje når magen har begynt å vises.
 
1 halvsøster på 6,5 år ved ankomst :) Hun vet ikke noe enda, venter noen uker til.
 
3 søsken på 10,8 og 3. mistet i uke 11 for ett år siden, så tenker å vente til etter uke 12 og tidlig ultralyd. Men de eldste merker at jeg er sliten, og idag kastet jeg opp, så mulig vi må si det før. Minstefrøkna sa her en dag at hun vil ha en lillesøster, mens mellomste spurte om jeg har baby i magen i går (jeg snakket det bort ), og idag spurte eldste om hvis vi fikk ett gutt til, hva han da skal hete. Så det virker ihvertfall som om de er klare for en til :)
 
Har tre storebrødre på 15år, 10år og 2år :Heartblue:Heartblue:Heartblue
De to eldste vet det.
 
To søsken på 7 og 5 år. Vi har mistet flere, så vi kommer nok til å vente lengst mulig med å fortelle noe. Helst ikke før det syntes
 
Kommende storesøster blir 4 nå i april :happy:
 
4 søsken + en englebror her :love017 Mine 3 på 4, 10 og 12 år fra før, og kjærestens ene datter på 15 fra før :love017
 
Har en gutt på 3,5 år. Kommer til å vente til 12 uker pga mange missfall tidligere..
 
To storesøstre; ei på snart 10 og ei som nettopp fylte 1 år :)
Skal ikke fortelle før det har gått 12 uker :)
 
To søsken på 5 og 3 år, skal fortelle de det etter ultralyd i uke 12 :)
 
Back
Topp