Har den kommende babyen søsken?

Ja, 2 stykker:love7
Tenker å fortelle dem etter TUL i uke 9-12 en gang. Minste er bare 3, så tenker det blir vanskelig for henne å forstå hvis vi skulle miste.
 
Storesøster på 8 år :Heartred Tenker hun skal få vite det når vi har bikket uke 12 med god margin, gjerne vente helt til oul pga jeg tidligere har mistet i uke 12...
 
Last edited:
Storesøster på 8 år :Heartred vil helst vente til etter oul, er så redd for å miste igjen så tør ikke si det til noen på leeenge
 
2 søsken :happy:

Tenker å fortelle det etter uke 12 en gang :)
 
Ja. Mini i magen har en storebror. Forteller det til han stadig vekk, men han er bare halvannet år så jeg tror ikke han helt forstår det, Hehe.
 
Ja jeg har tre barn fra et tidligere forhold. De er 15år, 13år og 10år. Blir ikke å fortelle de det før vi er nærmere oul siden vi har mistet så mange ganger nå
 
En storebror på snart 18 måneder :Heartblue
Har vel såvidt nevnt det kanskje, men han har kanskje ikke så mye forståelse for det enda. Blir kjekkere når magen kommer og man kan «se» at det er noe som endrer seg.
 
Storesøster på 3år, har ikke tenkt å si noe til henne før vi forteller besteforeldre, regner ikke med hun kan holde på hemmeligheten!
 
3 brødre
 
Har 3, på 8,nesten 6 og 3, 5 år
Venter til 12 uke om d ikke skjer noe som gjør vi må si det før da.
 
2 søstre (derav ei halvsøster) :) minste på 21 mnd skjøna ikkje så mykje, eldste får ikkje vite noko endå
 
Storebror på 3. Har ikke tenkt å fortelle han det enda, kanskje etter tul i uke 12-13. Jeg har hyperemesis, men han tror foreløpig jeg har vondt i ryggen :laughing002
 
Her har vi to på 5 og 3 år. Tenkte å fortelle det etter tidelig ul ca ved uke 12
 
Fire eldre søsken i alderen 4-18 år :Heartred
Regner med å si det til de eldste når jeg har vært på TUL, hvis jeg kommer meg på det nå da i disse tider.
 
En storesøster på snart to år. Hun skjønner kanskje ikke så mye enda. Men tenkte forklare mer når magen kommer.
 
Back
Topp