Har den kommende babyen søsken?

Her i huset er det et himmelbarn som da skulle vært 1 år og 3 mnd. og en liten firbent husky/border collie- storebror på 1 1/2 :D må telle med han også! Haha
 
Lille i magen har en storebror som er 1 år og 5 mnd gammel. Det vil bli 2 år og 1 mnd mellom de to. Håper de får mye glede av hverandre :dummy::dummy1:

Har ei lillesøster som er 2 år og 4 mnd yngre enn meg. Veldig godt i barndommen å ha et søsken relativt nær i alder :D liksom oppvokst med det samme på barnetv og i musikk osv. Hun er selvfølgelig litt mer Justin Bieber enn meg, da hahaha. Han var hennes tid mer enn min
 
Mage frøet har en storebror på 3 år. Og vil være 4 år når han blir storebror :)
 
Nurket i mageland vil få ei storesøster som bli 3 år i februar;) storesøster.bli da 3,5 år når nurket kommer til verden.
 
En storebror som er litt over 3 år når termindato er :) Sier det nok ikke før det enten blir vanskelig å skjule eller etter oul
 
Har ei jente på 2,5 år. Venter nok lengst mulig før vi sier noe om det til henne, hvertfall etter OUL. Hun vil nok ikke forstå det helt, men kan se for meg hun springer rundt og roper til alle at mamma har baby i magen :p
 
Har en gutt på snart 1 år og 2 måneder.
Han har lært seg å si ordet "bebi". Går rundt å sier "bebi" til barn (også de som er eldre enn ham selv) og bamser:D
 
Storebror vil være 3 år og 1 måned ved termin, kommer til å fortelle han etter oul en gang.

Krysser fingrene for at det holder hele veien denne gang, mistet lillebrøster 12+4 i fjor
 
Har 2 jenter på 9,5 og 7, di fikk vite det i går, 11 uker på vei :happy:
 
Har prøver vi å vente til etter vi har vært på fosterdiagnostikk. Da er jeg 13+3. Så om det er liv og alt ser ok ut, forteller vi nok dagen etter.
De visste om den vi mistet i høst. Og tenker det kan være greit å vente til vet mer sikkert at alt er bra. Helt garantert at alt går bra, blir det jo egentlig aldri da men. Eldste er snart 12 år.
 
Min første! Håper på å få til en til med ett par års mellomrom senere.
 
Fem eldre søsken, som allerede vet det;)
 
Hei.

Jeg har to jenter som blir 12 og 9 år i år. Pluss en bonussønn på 9 år. Så dette blir en «attpåklatt» som det så fint heter. ☺️

Vi informerte om den flotte overraskelsen med at de måtte lete i huset etter en «ting». Det var UL-bildene fra TUL. var da 11+3.
 
Back
Topp