Har den kommende babyen søsken?

Babyen får to søsken på 9 og 10 år. Planlegger å fortelle det etter TUL. Så i uke 8-9 ca.

Har en som akkurat ble 3 år. Fortalte det til han for noen dager siden.

Jeg har en sønn som blir 10 år i November. Han vet om spira i magen og han vet også at ting kan skje om vi er uheldig. Han gleder seg :Heartred

Har en gutt på 8 år, han fikk vite det igår:D

Hun er 12, og gleder seg veldig. Litt sur for hun ikke fikk body med kort pakka inn som jeg hadde planlagt før jeg mista i mars og gi da. Nå sa jeg det bare fordi jeg var så trøtt og sliten. Så jeg tror jeg må finne på noe søtt når jeg forteller at det ikke bare er en inni der, men to :laughing021

Jeg har en sønn på 9 fra tidligere forhold, han har vært med hele veien siden han ble redd når han så at jeg stakk meg med sprøyter ( prøverør) hver dag... Så han gleder seg veldig for han har etterspurt små søsken nå i 3 år:happy093:happy093.:laughing001

Har en datter fra tidligere forhold. Hun blir 9år i november. Har lyst å fortelle det til henne på bursdagen hennes. Da er jeg 11+1:love7 Om vi greier å holde på hemmeligheten så lenge da:hilarious:

Vi har en gutt på 4 år og en jente som blir 2 i november. Kommer det én tredje i mai så skiller det akkurat 2 1/2 år mellom eldste, midterste og yngste :love017 Også har vi en voffse på 7 år da ;)
Vi har ikke fortalt det til barna enda, vil vente en god stund til :)

Mine er 10, 8 og 1 nå. 1-åringen har fått vite det allerede ;) Jeg skal i alle fall vente til tul uke 13+0 før jeg sier noe til de store. Det er selvfølgelig mulig de vil klare å gjette, siden det er kort tid siden forrige svangerskap, men virker ikke som om de tenker over at det mulig at jeg er gravid igjen.

Søsken på 5 og 6 og 9 år. Ikke fortalt det til dem enda. Hadde i utgangspunktet tenkt å vente til etter tul i uke 12, men spørs om det blir forlenge. Har veldig lyst å fortelle det nå, men vil helst ikke offentliggjøre det for alle enda, å jeg vil ikke be ungene om å holde det hemmelig :)

Søsken på 5 og 6 og 9 år. Ikke fortalt det til dem enda. Hadde i utgangspunktet tenkt å vente til etter tul i uke 12, men spørs om det blir forlenge. Har veldig lyst å fortelle det nå, men vil helst ikke offentliggjøre det for alle enda, å jeg vil ikke be ungene om å holde det hemmelig :)
Min grunn til å holde det hemmelig for ungene så lenge som mulig er at de synes det er så fryktelig lenge å vente. Prøver å korte ned ventetiden.

Denne vil få 2 storebrødre på 1½ og 7 år :happy: de vet ikke enda, vil gjøre det etter våre foreldre har fått vite det om 2 uker :)

10, 8 og 3 år er storesøsken når den lille kommer. Ikke sagt noe :) å ingen planer om og fortelle de noe før julaften når alle andre får vite det :)

Her er det en storebror som fyller 3 år i desember. Han ligger litt bak språklig, så er ikke så mye han enda skjønner :)

Vi har ingen barn fra før av, så lille blir vår første :Heartred

Ja, ei jente på snart 9❤️

Har ei jente på 3,5 år. Hun vet ikke enda at hun skal bli storesøster, venter en liten stund til. Hun er så stor i munnen, forteller alt :)

Back
Topp