Har den kommende babyen søsken?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Får babyen storesøsken? Når planlegger dere å fortelle storesøsken om den kommende babyen?

De skal få vite det etter de magiske 12 ukene:) om formen er grei, om den blir veldig dårlig forteller vi det tidligere.
Den lille i magen får to storesøsken :) blir en ekte attpåklatt:)

Her venter vi også til fullgått 12 uker med å fortelle. Får to storebrødre på 5 og 7 år.

Får en storebror på 5 år. Spent på hva han vil mene, akkurat nå vil han overhode ikke ha en baby etter å ha sett babyboss filmen:laughing021.
Men forteller det når jeg syns det er greit at alle får vite det. For han kommer garantert til å snakke om det til alle i barnehagen .

Tre halvsøsken :p:happy:
Hvis vi kommer så langt så blir vi vel ikke å fortelle noen før 12-14 uker ish. :)

Har en sønn på snart 2 år :)

Babyen får 3 søsken :)

Baby får en storesøster som på det tidspunktet er 1,5 år :-) vi slipper å fortelle nyheten til henne (9 mnd nå) hun hadde ikke skjønt det uansett :hilarious:

Jeg har en sønn som er 14 mnd i dag og han har fått vite det, men han skjønner ikke noe av det selvsagt. :joyful:

Her blir det to storebrødre så hvis det går veien denne gangen, vil baby bli passet godt på:Heartbigred

Går dette veien får babyen 2 storesøstre, ei som på tidspunktet babyen vil komme er 1 år og 8 mnd og ei på 10 år

Babyen får en storesøster på 2 år og en hårete storebror *hund*

Storesøster fyller 3 år i god tid før termin ❤️ Veldig deilig at hun er såpass selvstendig kjenner jeg nå!

Ja her er det en storebror som blir et år og en liten måned større. Vet ikke om det er noe vits i å prøve å fortelle han det da det for det meste går i sleep, eat and poo -repeat:wtf: blir nok veldig kjekt for de når de er blitt litt større

Baby får en storebror som fyller 14 år en mnd etter at baby kommer. Stor aldersforskjell, men tror storebror vil passe godt på <3

Back
Topp