Har den kommende babyen søsken?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Får babyen storesøsken? Når planlegger dere å fortelle storesøsken om den kommende babyen?
 
Kommende baby har to brødre på 9 og 5 år :D
Tenker å vente lengst mulig med å fortelle det, så ventetiden dems ikke blir så vanvittig lang;):joyful:
 
Valmuefrøet (hvis dette går bra ) får en storesøster på 11 og en storebror som har rukket å fylle 9 :angelic:
 
Den lille vil få en storesøster født april 2010 på 8 år og en til storesøster, frem til september, født 2013, straks 6 år
Vi venter nok til ca uke 12. Storesøster har uttrykt flere ganger at hun ikke vil at "vi" skal ha flere gang så vi tror det trengs litt oppvarming til, samt vil være mer sikre på at det går godt..
 
Huleboerne har 7 søsken ❤️
 
Babyen vil ha ei storesøster på 15/16 måneder når h*n kommer til. Hun var den første jeg sa det til når jeg hadde fått positiv test, hun smilte fra øre til øre, men det var nok ikke derfor.. :laughing002
 
Ja, vi har ei på 2,5år, vi har sagt det til ho, men ho skjønner ikke så mye av det enda
 
Babyen vil ha ei storesøster på 15/16 måneder når h*n kommer til. Hun var den første jeg sa det til når jeg hadde fått positiv test, hun smilte fra øre til øre, men det var nok ikke derfor.. :laughing002
Haha samme her, minstemann kommer også til å være 15-16 mnd når mini kommer.
 
lille spire har ei storesøster på 3 og en lillebror på 1. Her får de ikke høre det før jeg har kommet til uke 12 og evt vært på tidlig ul for å se om det er noe der :-D
 
Her er det en storebror på 6 år og en storesøster på 3 år:) vi venter i hvertfall til uke 12 med å si noe
 
Når lillefrøet kommer vil storebror være 6 år, født Oktober 2012.
Og mellomste bror vil være 2 eller 3 år, født 09.09.2016. Så jeg er meget spent på når denne kommer i forhold til dette :nailbiting:

Vi hadde tenkt å vente med å si noe til ca uke 12, eller iallefall til etter tul. Men mulig vi sier noe tidligere om formen utvikler seg i samme retning som hittil...:meh::puke
Han på 6 blir så fort bekymret for meg...:sorry:
 
Lille får en storebror på 8 år ❤️
 
H*n har en storesøster på 3 år, en storesøster på 1,5 år og en storebror på 5 mnd :Heartpink:Heartpink:Heartblue:Heartred
 
Vi har ei datter på 7 år som blir storesøster, skal fortelle henne etter 12 uker.
 
Solsikke her får ei storesøster på 10, bare halv da de ikke har samme pappa... kommer til å vente lengst mulig med å si noe tror jeg.
 
Lille rosin har tre eldre søsken under 7 år. De fikk vite det i går. Vi hadde egentlig lyst til å vente til uke 12 med å fortelle det, men ettersom jeg er så dårlig, begynte barna å bli betenkte og urolige. Da var det bedre å bare fortelle d.
 
Her får lille frøet i magen 4 eldre søsken å bryne seg på. Alle er/blir halvsøsken til den lille, og i et aldersspenn fra 18 år til 6 år. :) Eldste på 18 år har blitt fortalt om graviditeten, mens de yngre venter vi lengst mulig med å fortelle noe.
 
Back
Topp