Har den kommende babyen søsken?

  • Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet
Om alt går bra får babyen her 6 storesøsken i alderen 3-18 år:) venter til etter tul med å fortelle:)
 
Vi har en sønn på 2 år. Spurte han for noen uker siden hva han ønsket seg til jul og han svarte "lillebror". Vi rekker ikke å levere før jul, men har termin 2 dager før 3 års dagen hans, så håper han blir glad for det :) Selvom det evt er en lillesøster :p Han "vet" allerede om det. Tror ikke han forstår så mye da. Men Når vi spør "Hva har mamma i magen?" svarer han baby. Om vi spør hva han skal bli svarer han bror :)
 
Her er det en storebror på straks 13 år, som måtte få beskjed om tingenes tilstand fordi han var innmari bekymret for mor som var i så dårlig form over så mange dager. Han er innmari glad og fornøyd med nyhetene, og gleder seg veldig! ❤️
 
Får babyen storesøsken? Når planlegger dere å fortelle storesøsken om den kommende babyen? :)
Ja! Har en jente på 11 mnd. Hun skjønner jo ikke så mye, så vi kan fint prate om ting selv om hun er der. Litt deilig synes vi :happy:
 
Vi har fortalt til 5åringen og 6 åringen i huset(6+0uker idag) . Vi sa det var en hemmelighet og att de ikke fikk si det til noen før etter nyttår. Veldig imponerande over at de ikke sagt noe i bhg eller skole
 
Ingen søsken på eventuell baby her :) Håper dog vi får fler enn ett barn!
 
Her er det en storebror på 9år :) Han vet allerede om det, men har sagt at det er en hemmelighet for andre enn oss enda :rolleyes: litt vanskelig å holde det skjult når mamma er frem og tilbake fra sykehus og har vondter..
 
Denne spira får to fine storebrødre! De er nå 7,5 år og 10mnd, tenker vi forteller dem og resten av familien det på 1 årsdagen til minstemann som er to dager før spira er 12+0 ❤️
 
Teller to katter? De er veldig opptatt av å ligge oppå magen min fortida
 
Storebror på 5 og storesøster på 2. Har ikke fortalt det ennå. Har ikke fortalt noen andre det ennå heller. Tror kanskje ikke vi kan fortelle det til barna før vi er klar for at det kommer ut i barnehagen og andre steder, for de er veldig snakkesalige
 
En storesøster som er omtrent 2,5 år ved ankomst av mini (om alt går bra, må gardere meg:shy:). Kommer ikke til å fortelle henne noe på en stund ennå, tror ikke hun skjønner så mye foreløpig likevel :) Lettere når magen evt har blitt større og hun er litt eldre ser jeg for meg.
 
Storebror blir 3 til sommeren. Forteller det sikkert når magen blir stor :)
 
Storebror er 6år og ønsker seg såååååånn en lillesøster eller lillebror:HeartpinkJeg er 4+4 i dag, og jeg kløøøøør etter å glede han. Men vi er blitt enig om at vi venter til 12ukers ul.,(bl.a siden det ikke bare bare for oss å få barn.) Da skal han få være med på ul og bli overrasket :happy7 Tror ikke jeg hadde klart den knuste gutten om han fikk vite det nå, og det går gale.
 
Første barn her :)
 
Storesøster blir nesten 4,5 år når den lille kommer. Hun blir nok superglad. :joyful: Har ikke fortalt noe enda da hun absolutt ikke kan holde på en hemmelighet ;)
 
Storebror er 4 år når babyen blir født. Tror han blir en kjempeflink storebror og han snakker mye om babyer for tiden, så det spørs om det er et høyt ønske :love017
Vet ikke når vi skal fortelle det, men ikke før vi må :)
 
Back
Topp