Har den den kommende babyen søsken?

Ja, 3 brødre... 20, 12 og 13 år :happy: De kommer til å få sjokk alle 3.. hehe. Kanskje mest eldstemann. Vi venter til vi vet det er liv laga... Hatt litt utfordringer og ikke fått bekreftet liv enda. Så avventer litt...

Så morsomt med en skikkelig attpåklatt da! Mine eldste er forresten ca. like gamle som dine to yngste. Spent på hvordan de vil ta dette om vi kommer så langt..
 
3 søsken her. Eldste blir 9, mellomste blir 4 i september og minste blir 2 i juli:)

Venter litt med å fortelle, når mellomste vet så vet resten av verden det og! :)
 
Ja. Storebror fyller 4 noen uker etter termin.
 
Ja, storesøster på 7, og lillebror på 5. Tenkte å si det etter TUL i uke 12. Da skal de få et bilde av bolla i ovnen og gjette hva det er på det rare bildet;) Lillebror som skal bli storebror kommer nok til å reagere mest, forhåpentligvis positivt!
 
Til termin har bebis verdens beste storebror på 6 og ei som jeg tror blir en meget omsorgsfull storesøster på 3 :love017
 
ja, storesøster som var to nå i januar. hun har ikke noe forhold til baby i magen, men blir jo å prøve å forklare henne det når magen begynner å vise. kommer nok også til å ta henne med på oul, enklere å forstå når hun da ser en baby på skjermen.
jeg har pga tidligere sa og komplikasjoner tett oppfølging. slik jeg vil ha vert på minst to ul før den hun blir med på.
 
Storebror blir fire i september :Heartblue Forteller det etter uke 12 en gang, når magen blir ordentlig synlig og det ikke gjør noe om han skulle fortelle det i barnehagen ;)

Så hyggelig vi er i samme situasjon. Jeg har også en gutt som blir 4 i september og har regnet meg ut til termin 18.oktober blir en spennende tid fremover ❤
 
Så hyggelig vi er i samme situasjon. Jeg har også en gutt som blir 4 i september og har regnet meg ut til termin 18.oktober blir en spennende tid fremover ❤

Veldig hyggelig det ja :) På en måte vil jeg at tiden frem til oktober skal gå kjempefort, men på den andre siden setter jeg pris på ventetiden fordi da får vi forberedt oss og få ting som må på plass på plass. Men kjenner en helt annen ro nå med andremann, føler meg absolutt ikke stresset og dagene flyr avgårde når kommende storebror krever sitt :Heartred
 
Veldig hyggelig det ja :) På en måte vil jeg at tiden frem til oktober skal gå kjempefort, men på den andre siden setter jeg pris på ventetiden fordi da får vi forberedt oss og få ting som må på plass på plass. Men kjenner en helt annen ro nå med andremann, føler meg absolutt ikke stresset og dagene flyr avgårde når kommende storebror krever sitt :Heartred

Det samme tenker jeg jeg har en helt annen ro i kroppen denne gang og vet mer hva jeg går til, men det vil nok likevel bli krevende med to barn i hus. Tror storebror her bil passe veldig fint inn i rollen, han er veldig kosete og omsorgsfull ❤
 
Ja, største er 6 og minste 1,5. Kommer til å si det etter ul i uke 12/13. Mulig største skjønner det før det da, for er ikke så lett å skjule at man er så dårlig!
 
Det samme tenker jeg jeg har en helt annen ro i kroppen denne gang og vet mer hva jeg går til, men det vil nok likevel bli krevende med to barn i hus. Tror storebror her bil passe veldig fint inn i rollen, han er veldig kosete og omsorgsfull ❤

Det tror jeg også storebror her blir, gleder meg til å oppleve det :) Han har pratet så mye om babyer i det siste, litt rart for det er ikke noe vi prater om her hjemme enda. Han er også ekstremt kosete for tiden, og jeg får nusser og komplimenter i fleng «mamma, du er så myk» «mamma du er ei prinsesse» :hilarious:
 
Det tror jeg også storebror her blir, gleder meg til å oppleve det :) Han har pratet så mye om babyer i det siste, litt rart for det er ikke noe vi prater om her hjemme enda. Han er også ekstremt kosete for tiden, og jeg får nusser og komplimenter i fleng «mamma, du er så myk» «mamma du er ei prinsesse» :hilarious:
Så herlig
Her har det tidvis komt at han har lyst på lillesøster eller bror
Men er nok best å vente med å si det for ellers vet nok hele barnehagen det
 
Min baby får ingen storesøsken. Men blir født med en tante på 8 og en onkel på 13
 
Har en datter på 11 som kommer til å bli sååå glad :) kommer til å vente et par uker til før jeg forteller det :Heartpink
 
Har 2 storebrødre på 9 og 6 år og ei kommende storesøster på 3. De kommer til å få vite det etter ordinær ul, da vi har hatt trøbbel i svangerskap før.
 
Storesøster blir 3 i mai :Heartpink

Kommer iallefall til å vente noen dager. Klarer ikke heelt å slå meg til ro med dagens positive test, så må ta noen flere tester for å være på den sikre siden :shy: ikm 1/3
 
Back
Topp