Har den den kommende babyen søsken?

M

Moderator Kristin

Guest
Får babyen storesøsken? Når planlegger dere å fortelle storesøsken om den kommende babyen?
 
Ja, en storebror som blir fire i mai :)
 
Ja, tror hun blir glad for å vite det. Jeg skal kjøpe en t-skjorte der det står hun skal bli storesøster. Søkte på hvordan si det til familie og venner, og kom over mange gode forslag om hva jeg kunne gjøre, så skal se litt til :p
 
Tre storesøsken her. Venter nok en god stund før de får vite det, hvis ikke de eldste skjønner det etterhvert da..
 
Våre to fikk vite det i helga, og ble overlykkelige :) Lettere å godta at mamma er syk når det er en god grunn :Heartred
 
Ja, en jente på 2 år og en gutt på 1 år:)

Litt usikker men venter mest sannsynlig til etter tul i uke 13
 
Storebror blir fire i september :Heartblue Forteller det etter uke 12 en gang, når magen blir ordentlig synlig og det ikke gjør noe om han skulle fortelle det i barnehagen ;)
 
Ja, har lyst å vente til uke 12. Men syns det så synd å snakke over hodet på han med foreldrene mine og mellom oss. Så kanskje han får vite det etter tidlig UL om alt ser bra ut da, så kan han kanskje fortelle det til svigers..
 
Blir å få to storesøstre på 6 og 7 år :Heartred
Og skal fortelle det før vi reiser på ferie i sommer. Spørs egentlig på hvor stor jeg blir denne gangen :hilarious:
 
Her blir det to eldre søsken. Sønnen min vet det allerede fordi han snoket i skuffen min og fant en digital som jeg tok vare på for å vise til mannen når han kom hjem.. :p
 
To eldre halvsøsken. De får nok vite det etter TUL i uke 13-14 :)
 
En kommende Storebror som blir 7 år i mai. Han har hatt lyst på søsken sååå lenge og jeg har så lyst å fortelle han det nå, men skal vente til etter UL i uke 13. Han har jo blitt så flink til å lese så tenkte jeg skulle skrive en liten historie som ender med at han skal bli storebror som han skal få lese høyt
 
Ja, en storebror som blir to år i september. Han hadde termin i midten av oktober, men jeg ble satt i gang fem uker før, så blir spennende å se med lille i magen, hva som blir fødselsdato.

Og storebror har ikke noe forhold ennå til dette med baby i magen, så vi får se.
 
Storesøster trår vite det på tul uke 12ish, så tenkte ha på ho "jeg skal bli Storesøster t-skjorte i påsken å si til tanter osv :)
 
En storebror som blir 2 år i april :) Foreløpig forstår han ikke så mye av baby i magen, så det blir vel ikke noen "offisiell annonsering" for han :p
 
To :) En storebror på 8 og en storesøster på 1 :)
 
Ja, ei storesøster på 9år og storebrødre på 7 og 5år. Hun på 9 skal få vite etter tul. Hun har ønsket å bli storesøster i maaange år:Heartred Tenkte å skrive et brev til henne med ultralydbilde:Heartred De 2 gutta må vente til etter uke 12 for dem har dessverre en mamma som bryr seg ganske mye om livet vårt.:BangHead
 
Ja, 3 brødre... 20, 12 og 13 år :happy: De kommer til å få sjokk alle 3.. hehe. Kanskje mest eldstemann. Vi venter til vi vet det er liv laga... Hatt litt utfordringer og ikke fått bekreftet liv enda. Så avventer litt...
 
Back
Topp