*Musti*
Forumet er livet
...dagen min i dag.. Var i banken og tok ut penger i går for å kunne handle i dag siden visakortet mitt ikke funker.. Nå når vi skulle ut å handle,oppdaga jeg at 700 kr var borte fra koppholderen på vogna [:(] Har lett overalt,men finner dem IKKE [:(] Jeg så dem der i går etter at jeg kom hjem og jeg har ikke vært ute med vogna i dag.. På toppen av det hele,fant eldstejenta mi gullfisken sin død etter at jeg oppdaga at pengene var borte [&:]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Etter å ha leita i HELE leiligheta,sku jeg sjekke restavfallsposen som stod ute i gangen.. Rota meg gjennom hele posen da det datt en tanke i ned i hodet mitt.. SJEKK SØPPELBOKSEN I KJØKKENBENKEN!! Det var ingen pose der,så ingen søppel.. GJETT hva som lå nedi der.. Jo,mine DYYYYPT savna 700 kr!!!!!!!!!!!!!!!! Troooooor det er noen små langfingra barn her i huset,ja [8D]

Så nå skal jeg til butikken [:D] HA EN SUPER KVELD,JENTER!! [;)]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Etter å ha leita i HELE leiligheta,sku jeg sjekke restavfallsposen som stod ute i gangen.. Rota meg gjennom hele posen da det datt en tanke i ned i hodet mitt.. SJEKK SØPPELBOKSEN I KJØKKENBENKEN!! Det var ingen pose der,så ingen søppel.. GJETT hva som lå nedi der.. Jo,mine DYYYYPT savna 700 kr!!!!!!!!!!!!!!!! Troooooor det er noen små langfingra barn her i huset,ja [8D]

Så nå skal jeg til butikken [:D] HA EN SUPER KVELD,JENTER!! [;)]