Har definitivt ikke... *Oppdatert*

*Musti*

Forumet er livet
...dagen min i dag.. Var i banken og tok ut penger i går for å kunne handle i dag siden visakortet mitt ikke funker.. Nå når vi skulle ut å handle,oppdaga jeg at 700 kr var borte fra koppholderen på vogna [:(] Har lett overalt,men finner dem IKKE [:(] Jeg så dem der i går etter at jeg kom hjem og jeg har ikke vært ute med vogna i dag.. På toppen av det hele,fant eldstejenta mi gullfisken sin død etter at jeg oppdaga at pengene var borte [&:]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Etter å ha leita i HELE leiligheta,sku jeg sjekke restavfallsposen som stod ute i gangen.. Rota meg gjennom hele posen da det datt en tanke i ned i hodet mitt.. SJEKK SØPPELBOKSEN I KJØKKENBENKEN!! Det var ingen pose der,så ingen søppel.. GJETT hva som lå nedi der.. Jo,mine DYYYYPT savna 700 kr!!!!!!!!!!!!!!!! Troooooor det er noen små langfingra barn her i huset,ja [8D] Så nå skal jeg til butikken [:D] HA EN SUPER KVELD,JENTER!! [;)]

E vel nån som har vært i gangen og forsynt sæ. Ikkje akkurat uvanlig her i byen, det. Har du ytterdøra låst?
Eller nån som har sett dem etter at du va i banken og bare har snappa dem ut av koppholdern. [;)]

ORIGINAL: Sicily

E vel nån som har vært i gangen og forsynt sæ. Ikkje akkurat uvanlig her i byen, det. Har du ytterdøra låst?
Eller nån som har sett dem etter at du va i banken og bare har snappa dem ut av koppholdern. [;)]

Så dem etter at jeg kom hjem.. Tar alltid vogna inn når vi kommer hjem.. Ikke alltid døra er låst,men leiligheta er sånn at jeg ser om det kommer noen inn..

ORIGINAL: IshavsPia

Så dem etter at jeg kom hjem.. Tar alltid vogna inn når vi kommer hjem.. Ikke alltid døra er låst,men leiligheta er sånn at jeg ser om det kommer noen inn..

Æ hold en knapp på at nån har vært i gangen din, æ.. Du kan jo ikkje følge med hele tia. Kanskje du va på do? Æ håpe jo så klart ikkje at pengan e borte, kan jo hende ungan har tatt dem, eller at du har lagt dem en "lur plass" og glemt det. Sånt gjør æ ofte. [8D]

Æ hold en knapp på at nån har vært i gangen din, æ.. Du kan jo ikkje følge med hele tia. Kanskje du va på do? Æ håpe jo så klart ikkje at pengan e borte, kan jo hende ungan har tatt dem, eller at du har lagt dem en "lur plass" og glemt det. Sånt gjør æ ofte. [8D]

Hadde hørt det siden jeg alltid har dodøra åpen p.g.a lillemor [:)] Yttergangen er ikke så stor og skyvedøra mellom stua og gangen er alltid åpen.. Har den kun igjen på kvelden,men da er ytterdøra låst siden lillemor har soverom i yttergangen [:)]

ORIGINAL: Lissyjane

Hadde hørt det siden jeg alltid har dodøra åpen p.g.a lillemor [:)] Yttergangen er ikke så stor og skyvedøra mellom stua og gangen er alltid åpen.. Har den kun igjen på kvelden,men da er ytterdøra låst siden lillemor har soverom i yttergangen [:)]

Du har ikke puttet den i en krukke eller øverst i kommoden da?

Nei,hadde dem i koppholderen siden jeg skulle ut på handling i dag..

Men hadde du dem løst oppi koppholderen på vogna, er vel veldig lett at de detter ut der elleR?

Eller så kan det jo hende du har noen klåfingra barn i hus da[;)]

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

Men hadde du dem løst oppi koppholderen på vogna, er vel veldig lett at de detter ut der elleR?

Har sånn koppholder fra Kiwi med glidelåslomme på midten.. Der har jeg som regel pengene [:)] Men penga er funnet,så ska ut på shopping nå [;)]

Så bra at du fant pengene[:)]

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

Har sånn koppholder fra Kiwi med glidelåslomme på midten.. Der har jeg som regel pengene [:)] Men penga er funnet,så ska ut på shopping nå [;)]

Ah, det blir jo litt annerledes ja. Men super at du fant pengene så du får shoppa litt[:D]

Hurra hipp!! [:D][:D][:D]

Back
Topp