Har de tatt den første trilleturen enno?

M

Moderator Linda

Guest
Nokre trillar heim frå sjukehuset, andre ventar fleire veker før nurket og vogna vert vist fram. Når tok DU den første turen, og kven var med? :)
 
Jeg og mannen trillet på dag tre. Måtte tilbake til sykehuset for å ta blpdprøver etc.. :)
 
Vi var på første trilletur i går :) bare at baby fremdeles er inni magen ;) i går kom bumprider'n vi hadde bestilt til kommende storebror så da måtte vi ta en testtur :D
 
Babyen har trillet hver dag siden han var fire dager. Nå er han tre uker.
 
Hadde første trilletur den dagen vi kom hjem fra sykehuset :) Han var tre dager gammel. Det ble ikke en veldig lang tur iom. at jeg tok keisersnitt :)
 
Jepp, trillet hver dag siden dag 4. Han er nå 6 dager. Dag tre ble d bare med bil, måtte på ul, handle, og hente i Bhg :)
 
Nei. Babyen er 6 dager.
Med denne kroppen/ryggen/bekkenet blir det nok ikke noen trilletur med det første...
 
Mannen gikk rett ut på trilletur dagen etter at vi kom hjem fra sykehuset å så har han vel vært på 2 trilleturer til etterpå :) Jeg har bare vært på 2 trilleturer (babyen er 2 uker nå) fordi bekkenet fortsatt er vondt..gleder meg til formen blir helt god sånn at jeg kan ut å trille litt oftere :)
 
Ja, vært på to turer. Formen er virkelig elendig.
 
Mannen tok han på trilletur noen dager etter fødselen, da var jeg ikke i form til å være med. Men nå har vi vært på trilletur nesten hver dag :)
 
Vi har trilla hver dag etter vi kom hjem fra sykehuset. Men nå var han 10 dager når vi kom hjem
 
Hadde en bitte liten tur torsdag, baby var 6dager... Hentet mann og storebror på lekeplassen hvor de feiret st.hans :)
 
Trillet siden hun var 6-7 dager.
Født med KS så mor måtte komme til hektene
 
I dag hadde vi faktisk første trilletur (som ikke var å traske rundt på senter :p ). 4 uker gammel.
 
Baby er 1 uke,men jeg er foreløpig ikke i form til å gå så veldig langt.

Sist gang trillet jeg første turen 2-3 uker etter fødsel
 
Mange små turer siden 3 dager etter fødsel, men første lang turen idag, 6 dager etter fødsel :) endte med fryktelig bekkenløsning men var koslig forde :)
 
Baby er nå 16 dager, men ingen turer enda. Koser oss sånn hjemme. :) Men det er vel på tide at mor kommer i form, så får snart starte. Bare bakker her da... Bor på toppen av boligfeltet.
 
Babyen er 15 dager gammel, vært på 1 trilletur da hun var 12 dager gammel, pappaen og mormor som var på tur, jeg er veldig dårlig fortsatt etter fødselen :/
 
Back
Topp