Har de sutteklut/koseklut?

*LykkeligMamma*

Forumet er livet
Det har Emilie[:)] Hun er så glad i den... hehe... hvis hun er litt småvrang er det bare og gi henne den, så er ting litt bedre virker det som![:)] Hun har 4 stk... hihi...[:)] de er sååå søte syns jeg![:)]

Nikolai har også, to av de myke med forskjellige dyr på som de selger på lekebutikker [:)] Men han får de bare når det er natt da [;)]

Men bruker dere å ta bort kosekluten når de sovner? Nikolai drar den over ansiktet, så er så redd for at han ikke skal få puste..? Så jeg er inn og tar den bort med engang han har sovnet..

Amelia har rosa kanin-koseklut på venstre side, det ene øret oppå panna og en gasklut på høyre side[:)] da koser hun seg, og sovner fort![:)]

ORIGINAL: malii

Nikolai har også, to av de myke med forskjellige dyr på som de selger på lekebutikker [:)] Men han får de bare når det er natt da [;)]

Men bruker dere å ta bort kosekluten når de sovner? Nikolai drar den over ansiktet, så er så redd for at han ikke skal få puste..? Så jeg er inn og tar den bort med engang han har sovnet..

Ja.. jeg gjør det! Er redd for at hun ikke skal få puste ellers.

Ja, hun bruker gas kluten (gulpe-klut) hehehe [:D]
Hun bruker å dra den over panna si og da koser hun seg og sovner [:)] Men tar den bort når hun har sovnet[;)]

ORIGINAL: *jordbærpiken*

Amelia har rosa kanin-koseklut på venstre side, det ene øret oppå panna og en gasklut på høyre side[:)] da koser hun seg, og sovner fort![:)]

Her også, på venstre eller høyre sånn litt oppå smokken. Bruker den bare når hun skal sove om dagen, eller hvis hun trenger å slappe av litt [:)]

Ja han har det,er avhengig av å ha en sånn kosefille/teppe sak inntill kinnet når han skal sutte og sove,også må han ha kosekaninen sin å fikle med[:)] jeg tar den ikke bort nei,surrer den på en finuerlig måte,snuppa har hatt sin i 3 år,går så fint så,er ikke redd for det[:)]

Tjah, hun vil som regel ha noe over huet når hu sovner - da blir det som regel en gulpeklut.

Den er såpass liten at jeg gidder aldri å bry meg med å ta den bort. Når jeg kommer ned etter noen timer så har hun slått den bort fra huet sitt. Så det bekymrer meg ikke [:)]

Jepp har en sånn beige koseklut med en kanin bamse på, er så glad i den! Må ha den i armkroken når ho skal sove:)

Her har vi ikke en koseklut, men kosebamse. glemmer vi å ha den i senga hennes så får hu ikke sove. så tror jeg må kontakte blenda å høre om jeg kan få en til.

Heid har ingen sutteklut/koseklut, men når ho legger seg i sengen på natten får ho tak i et hjørne med hver hånd av gulpekluten ho har hodet på og drar opp mot kinnene. Selv om ho flytter på seg på natta følger alltid gulpekluten med og ligger fint under hodet hennes.

Har prøvd med banser, slike myke sutte bamser, men det er som regel en helt enkel gassklut som han har delvis over fjeset og i hånda og trykker den opp mot tytti[:D]

Han er helt avhengig av den for å få sove, særlig på dagen....sovner med den over ansiktet... tenker fram i tid, den kommer nok til å være ganske fillete og utslitt til slutt! Er så nydelig der han ligger å koser med kluten sin:)

Oliver har ingen intresse av koseklut han.

Back
Topp