har de snudd sæ?

aimste

Forumet er livet
nysgjerrig...  ronja snudde sæ for første gang i dag, å det va fra mage til rygg [:)]

e det ikke mest vanlig me rygg til mage først?

Marcus snudde seg fra rygg til mage den 9 november[:D]

Lea snur seg fra rygg til mage med en gang hun blir lagt på ryggen.
Hun har ganske lenge snudd seg fra mage til rygg, men det virker mer ubevisst, som hun velter liksom.

Ida har snudd seg fra mage til rygg men det er en stund siden,hun HATER å ligge på magen..
Hun kommer ikke lenger enn et godt stykke på siden når hun ligger på ryggen..
Jeg har en jente med veldig god tid og dette har jeg vist fra jeg hadde henne i magen[:)]
så jeg har en veldig kjapp og vill gutt også en stille og rolig jente..

sivert sudde seg fra mage til rygg først, men så sluttet han med det, og så nå snur han seg fra rygg til mage, synes det er arti, ler når han kommer over, men så etter en stund er det ikke så gøy...[:@]

ORIGINAL: Karla

ORIGINAL: aimste

nysgjerrig...  ronja snudde sæ for første gang i dag, å det va fra mage til rygg [:)]

e det ikke mest vanlig me rygg til mage først?

vi var hos fysoteraput og hun sa at unger lærte seg først å snu seg fra rygg til mage, de magemusklene de trenger for å klare å snu seg fra mage til rygg må trenes godt opp før dette er mulig. disse trenes ved at ungen snur seg til sidene når de ligger på rygg, og vipper seg over på magen. Når unger under 6 eller var det 8 mnd? kommer seg fra mage til rygg så tipper de bare(mister balansen...) Første gang ronja kom seg den veien var hun 8 uker.

ja det hørtes logisk ut, for ho ligg som en banan når ho ligg på magen (ikke bestandig da[:-]), me arman rett ut, så ho tippa ganske lett over på sia [:)]

Hun "rullet" først fra mage til rygg for lenge siden, men det var nok ikke bevisst tror jeg for hun får det ikke til nå lengre, men fra rygg til mage har hun gjort en mnd nå sånn ca. gjør det hele tiden nå[:D]
Krysset av for ja fra rygg til mage jeg[;)]

Nei, ikke helt på egenhånd enda. Men det er så nesten så nesten, trenger bare å dytte littegrann på henne[;)] Fysioterapauten tror det skjer om ikke så lenge, gleder meg! [:D][:D][:D]

Back
Topp