har de små flyttet inn på eget rom?

solsmor

Elsker forumet
hvordan er det hos dere har de små fått eget rom enda?

Skal sove hos oss til han er et år.

Ho har eget rom,  men hun flytter ikke inn dit helt enda[:)]
blir nok å sove hos oss til hun blir 1 år.

Hun har eget rom, men sover hos oss inntil videre.. men skal vurdere fremover om vi skal flytte henne.. hun våkner veldig mye på natten (minst en gang hver andre time), ikke for mat, men bare våkner.. så vi får se.. men hadde tenkt å ha henne hos oss til hun var 1 år[:)]

ORIGINAL: *englefjes*

Skal sove hos oss til han er et år.

her og..

Ja, flyttet inn der for ca 1 mnd siden.. Sover veldig mye bedre der inne.. Våkner og får tutt 2 ganger, men sovner igjen med engang :)

fikk eget rom for en liten mnd siden, etter det har hun sovet hele natten:) både jeg og hun sover bedre;)

Har vi hatt mulihetn t å gjør klart romme hennes, så hadd ho nok bytta rom no ja, men vi må innred lofte først, så vi får all klærn bort fra hennes rom. Å sååå bli d barnerom! [:D]

ja

sover på eget rom første del av kveld/natt og kommer inn til meg iløpet av natten. sånn blir det en stund til, så lenge jeg ammer iallfall[:)]

Her er det ei stund til det blir eget rom enda gitt. Vi har ikke plass, å skal enten bygge hus eller kjøpe noe...

Ikke enda, men det blir ikke lenge til.
Vi har eget soverom til henne, men vi har ikke babycaller, og vi hører ikke gjennom veggen. Rommene er ved siden av hverandre, men vårt rom har dør til stua. Så vi kan ikke ha dørene på gløtt, da fryser vi ut hele leiligheten.

Nei, men hun skal så snart vi har flytta om ca 1 mnd. Hun våkner så lett at det er nok bedre for både oss og henne at hun har eget rom [;)]

Back
Topp