Har de små begynt å le ennå?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Her kom det er helt nydelig latter forrige dagen. Men det sluttet fort når jeg tok frem telefonen for å filme;)
 
Nei, hun smiler mesteparten av våkentida så går bare å venter på babylatter :D ser ut som hun prøver å trykke den ut noen ganger men klarer ikke :p gleder meg!
 
Ikke sånn trillende babylatter enda, men ikke langt unna.
 
Nei, ikke helt enda. Tror det ligger i lufta, han skravler fælt om dagen ;)
 
Nei, ikke helt enda. Tror det ligger i lufta, han skravler fælt om dagen ;)
Mye skravling her og, forrige kvelden var han på rommet hos broren sin, som plutselig kommer marsjerende gjennom stua, henter hørselverna for han ble visst så svett i øra av lillebroren sin:)
 
Ja og det er så deilig <3 :D
 
Lo for første gang i dag, av storesøstra si. Jeg ble helt paff! Så koselig :) 12 uker i morgen. Storesøster lo først når hun var 4 mndr.
 
Ja! Er nå 4 dager siden første latter, og nå ler han av ALT
 
Min har ledd en stund nå. Holder på å le meg ihjel hver gang han begynner, for han er så søt <3 har også begynt å skravle som en foss. Hører hele tiden enten buu, guuu eller gruuu konstant :p
 
så herlig med babylatter :) min har ikke hatt latter enn, men tror det er like før, smiler omtrent hele tiden når han er våken og spesielt når storesøsknene snakker og leker med han :)
 
Ingen latter her enda, men han prater, viiiiner og hikster mye :p så kan vel ikke vær så langt unna ;) gleder meg!
 
Ikke latter enda, men mye snakkende
 
Det har kommet sånn skikkelig latter to ganger, senest tidligere i dag :)
Så jeg gleder meg til det kommer mer :)
 
Back
Topp