Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: {Hege}
Vi tar det i sommer, hun har akkurat sluttet med bleie så vi tar en ting om gangen [:D]
Serine bruker kos og bamse også... hvordan gjør dere det med dette?
ORIGINAL: giggsy
Vi tar det i sommer, hun har akkurat sluttet med bleie så vi tar en ting om gangen [:D]
Kos vet jeg ikke, men bamse må de bare få lov å ha synest jeg. Ikke dra dem med seg over alt da, men til soving så er det jo bare bra. Så en psykiater eller psykolog som uttalte seg om det for en stund siden, det var bare bra om ungene hadde noe slikt, var til og med bra for voksne å ha med seg en kosebamse (eller noe slikt) i senga. [8D]
ORIGINAL: Athravil
ORIGINAL: giggsy
Kos vet jeg ikke, men bamse må de bare få lov å ha synest jeg. Ikke dra dem med seg over alt da, men til soving så er det jo bare bra. Så en psykiater eller psykolog som uttalte seg om det for en stund siden, det var bare bra om ungene hadde noe slikt, var til og med bra for voksne å ha med seg en kosebamse (eller noe slikt) i senga. [8D]
De fleste av oss har jo store kosebamser i senga[8D]
Og jeg synes det er veldig ensomt uten ham i senga, så da kan jeg ikke nekte vesla å ha bamsen(e og 2 dokker) i senga. Samsoving på nytt nivå...[:D]