Har de sluttet med smokk nå?

Rappo

Forumet er livet
Bare lurer jeg.. Her sliter vi ganske mye med det. Tenker å prøve å gjøre noe med det i juleferien..[8D]

Esther fant ut her en natt at hun var stor og da trengte hun ikke smokk
hehe gikk utrolig bra
vi fant ut at smokkfeen hadde kommet og lagt igjen 20 kr hehe[:D]

Kuttet tvert i går.
Ga de bort og det var greit.
Hadde snakket om det dagen før. Så fikk ikke lange stunden på å tenkte seg om. Bare skjedde.

Ella har aldri brukt smokk[:)]

Hun hade nesten sluttet helt da hun fikk lillebror, men da han kom fikk hun et sterkt behov for dem igjen. Nå er hun snart klar for å kuteut smokken.
Hun vil at Kaptein Sabeltann skal ha dem[;)]

nei ikkje enda, driver å forbereder oss til å gi dei til julenissen[:)]

Nope! Og gruer meg til den dagen den må bort! [:o]

Nei ikke ennå. Syns det er litt vanskelig siden Tobias bruker smokk. Er redd han tar Tobias sine om han ikke har sine egne [&:] Hehe [:D][:D]

Vi tar det til sommeren tenker jeg, da er det slutt på bleie og smokk...

Bruker smokk kun om natten, har sluttet med smokk ved formiddagsluren. Snakket om at snart skal hun slutte helt med smokk og det er hun enig i, men må vente litt først... [8D] Tar det kanskje til helga, om mannen er med på det.

Kosebamser osv får hun ha i senga, i sovevogna i barnehagen og i bilen. Ser ingen grunn til å stresse med det.

Jeg tenker også at det kan være greit med smokk når nestemann kommer. Vi prøver oss i jula, så får vi se[8D]

Slutta vel for omtrent et år siden, da veldig brått og brutalt [&:]
Etter en "krangel" om smokken, ble vi enige om at om smokken bare førte til at vi ble sure og sinte, var det like greit å kaste den i bosset. Og så han gjorde, og har ikke hatt smokk siden [;)] Så det ble bossbilen som fikk smokkene her [8D]

Hun har smokken og bassen sin enda. Off, jeg gruer meg til den kampen...[&:]

Men nå har hun akkurat sluttet med bleie på dagtid, så vi får ta en ting om gangen. Jeg har nevnt til henne at hun burde gi smokkene sine til nissen, men hun er helt uenig...

Ja, han sluttet på eget initiativ da han var ca 6 mndr. [8D]

ORIGINAL: {Hege}

Vi tar det i sommer, hun har akkurat sluttet med bleie så vi tar en ting om gangen [:D]

Serine bruker kos og bamse også... hvordan gjør dere det med dette?

Kos vet jeg ikke, men bamse må de bare få lov å ha synest jeg. Ikke dra dem med seg over alt da, men til soving så er det jo bare bra. Så en psykiater eller psykolog som uttalte seg om det for en stund siden, det var bare bra om ungene hadde noe slikt, var til og med bra for voksne å ha med seg en kosebamse (eller noe slikt) i senga. [8D]

ORIGINAL: giggsy

Vi tar det i sommer, hun har akkurat sluttet med bleie så vi tar en ting om gangen [:D]

Kos vet jeg ikke, men bamse må de bare få lov å ha synest jeg. Ikke dra dem med seg over alt da, men til soving så er det jo bare bra. Så en psykiater eller psykolog som uttalte seg om det for en stund siden, det var bare bra om ungene hadde noe slikt, var til og med bra for voksne å ha med seg en kosebamse (eller noe slikt) i senga. [8D]

De fleste av oss har jo store kosebamser i senga[8D]
Og jeg synes det er veldig ensomt uten ham i senga, så da kan jeg ikke nekte vesla å ha bamsen(e og 2 dokker) i senga. Samsoving på nytt nivå...[:D]

ORIGINAL: turbodamo

nei ikkje enda, driver å forbereder oss til å gi dei til julenissen[:)]

Samme gjør vi[:)]

ORIGINAL: Athravil

ORIGINAL: giggsy

De fleste av oss har jo store kosebamser i senga[8D]
Og jeg synes det er veldig ensomt uten ham i senga, så da kan jeg ikke nekte vesla å ha bamsen(e og 2 dokker) i senga. Samsoving på nytt nivå...[:D]

I dag kastet hun de siste smokkene i søplet - de var gamle og skitne.

Har ikke spurt etter smokk da hun la seg, men nå har hun hylt i snart en halvtime[&:] Spent på natta, jeg!

Heiv de i bosset for 6mnd siden og det har gått helt fint. Bruker bare en bamse i senga nå:)

Back
Topp