Har de samme pappa alle sammen ????

Jolla

Flørter med forumet
Er oppgitt å lei meg [:o]
For dere som ikke kjenner meg så kan jeg jo gi litt bakgrunnsinfo.
Jeg er gift og har 2 barn som blir 10 og 7 i år! Nå har vi da altså valgt å få en til og har termin i september. JIPPIIIIIII. Itilegg har jeg vært gjennom 3 aborter og har av den grunn vært hyppig på UL allerede itilegg til en time hos lege og en time hos jordmor.
Og hver bidige gang får jeg spørsmålet, nesten med en litt sjokkert undertone: *Er det samme far til alle barna?* [:-] Spørsmålsstiller er samtidig litt slik måpende og ser veldig overasket ut da jeg sier at JA det er samme far!

Tror ikke de skjønner hvor sårende det er, men jeg blir faktisk såret *dumme hormoner*

[:@]Dustefolk da!! Hvor gammel er du? Med mindre du er "veldig ung" (ikke misforstå meg nå da[;)]) så skal det vel ikke være noen grunn til at de skal kunne stille et slit spørsmål! Hadde blitt sint jeg og, med eller uten hormoner! Eneste grunnen til at jeg ville spurt noen om noe slikt måtte være fordi jeg selv var "missunnelig" for at noen har et så godt forhold at de vil ha en til baby etter så mange år sammen! Nei, for et teit spørsmål å komme med! Har vel uansett ikke dem noe med!

[:)]

Jeg var 19 da eldste ble født, 21 da yngste ble født og blir altså 29 i år så så veldig ung er jeg ikke lenger.
De syntes tydelig det var unormalt med så stort sprang mellom nr 2 og 3 med samme partner (særlig siden vi ikke har prøvd i mellomtiden)
Reagerte ikke så veldig første gangen jeg fikk spørsmålet, ikke andre gangen heller men da jordmoren spurte det samme igår begynnte jeg å tenke at jeg har jammen fått det spørsmålet nå 5 ganger på 1 mnd.

datteren vår er snart 10mnd, var på første kontroll i går...
er det samme far eller, bor dere fortsatt i sammen!!
hallo... hva er det vant med her i byen da!!

Back
Topp