Har de eit godt forhold til foreldra dykkar?

  • Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Og er besteforeldra ivrige på å vere med barnebarna? :)
 
Jeg har et veldig godt forhold til foreldrene mine. De er en stor del av barnas hverdag :D
 
Har et veldig godt forhold til mamma. Det er egentlig kun hun som er interessert i barna, av besteforeldrene. Utrolig synd, men sant.
 
Mamman min er død og pappaen min bor 9 timer unna.. han «besøker» hvis han er på jobbreise og trenger en plass å sove for ei natt.. litt så som så;)
 
Har daglig kontakt med mamma på meldinger, pappa ringer en gang i blant. Har et veldig godt forhold og de er virkelig opptatte og stolte av barnebarnet. Bare så synd at de bor i andre enden av landet og derfor ikke får sett henne så ofte. Vi har videosamtaler da...
 
Hat veldig godt forhold til begg og begge vil bruke mye tid på barnebarna :)
 
Veldig godt forhold, treffes flere ganger i mnd, og har kontakt på melding/tlf hver dag :)
 
Svigers snakker vi med nesten hver dag på telefon, og besøker eller de besøker oss så ofte som mulig, men de bor ca 5 timer unna. :) Mamma døde dessverre for noen år siden, men vi hadde veldig god kontakt før det. Pappa bor 9 timer unna, før så vi han kanskje 1 gang i året, pluss et par telefonsamtaler. Etter lille ble født har han faktisk vært på besøk 4 ganger, og ringer oftere (lille er 14 mnd).
 
Mamma hadde ett supert forhold til sine barnebarn men hun er nå gått bort, pappa er ett annet kapittel han har vi nesten ingen kontakt med. Svigers er så som så, dem gir vel utrykk for å være mer innteresert enn dem i virkeligheten er.
 
Her er min mor innom hver uke og stiller opp for meg både som ekstra selskap og byssehjelp til 2 mnd gammel baby :) min mors første barnebarn.
 
Ja. Men er absolutt nærmest min mor ❤️
 
Veldig godt forhold til mamma, men pappa snakker jeg sjeldent med. Mamma savner oss, og skulle ønske hun kunne hjelpe til og treffe barna oftere hadde vi bodd nærmere hverandre.
 
Nja.. Vi har ikke mye kontakt, men er jo glade i hverandre. Nå har ikke vi barn enda, men er gravid nå, og nå ringer mamma oftere. Så virker som de er veldig interesserte, hun har ønsket å bli bestemor lenge. Sånn sett har jeg mer kontakt med familien til mannen min.
 
Har veldig godt forhold til min mor, hun stiller opp så mye hun klarer, med full jobb og ett barn på 11 år, så forventer jeg ikke at hun skal ha så mye overskudd til mine 3.

Min far varierer det veldig med, han har nok lyst til å være der, og stiller opp om jeg spør, men han er mye vekke på jobbreise.
I vinterferien tilbrakte vi flere dager sammen, stor stas for både bestefar og barnebarn :)

Svigers ser vi sjelden, de gir veldig utrykk for at de bryr seg, men allikevel er det vanskelig for de å ta en tur innom, de prioriterer heller kjøreturer alene fremfor å besøke barnebarna i helgene.

Tenker folk velger forskjellig, men om noen ikke prioriterer oss i deres hverdag, så kan de ikke forvente at vi skal prioritere de :)
 
Ja, veldig godt forhold- både til mine foreldre og svigers. Barna likeså
 
Har et veldig godt forhold til både foreldre og svigerforeldre :) Vet at de kommer til å bli fantastiske besteforeldre :Heartred
 
Har et veldig god forhold til de ❤️ føler meg veldig heldig med mine foreldre og de er helt fantastisk med datteren min.
 
Mine foreldre som bor langt unna er mye mer involvert i barna våre enn mannens foreldre som bor i samme by som oss. Dessverre.
 
Back
Topp