Har de begynt å klatre?

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Sofie har begynt å prøve å klatre på tv benken [&:] Litt skummelt når hun har verdens dårligste balanse [:-]

Er en racer på trapper, men får ikke lov. Må invistere i trappegrind på fredag tror jeg. Ellers har ikke vi så mye klatremuligheter. HUn har en sånn barneskinnstol, den er også morro å klatre oppi.

rani også har begynt å klatre på tv benken og stua bord, han gjøra det i dag å han datt[&:]stakkar han grinte veldig han fik våndt i hoden[8D]

jepp! ganske skummelt, for hun er jo ikke akkurat så smart..[:-] hihi

ohh yeah! Trapper er kult[:D] Men vi har trappegrinder, men av og til slipper jeg han litt til, dersom han skal være med opp eller ned, og mor passer på og alltid beredt og pustende i nakken[:D]

ORIGINAL: 04og09

jepp! ganske skummelt, for hun er jo ikke akkurat så smart..[:-] hihi

HAHAHAHA

Dagens!

Jepp, her er han begynt på klatre i trappa!

ORIGINAL: nate85

Hun har fått prøvd seg et par ganger i trappa, og det syns hun er stas. Ellers har hun ikke gjort noen framstøt enda.
Hun finnes jo overhodet ikke redd den jenta, og går på med hjertens lyst når hun holder på[8|] Det blir MYE knall og fall (og mange flotte kuler i hue) i løpet av en dag, men sjelden eller aldri hun gråter[:-]
Super-Martine[8D]

Oioi, tøffa [:D]
Her har vi sluppet ganske billig unna med fallene, men hadde en episode her om dagen som kunne blitt litt stygg. Da hadde hun kibba nøklene mine og lagt dem fra seg på gulvet. Reiste seg opp ved bordet og plutselig tippa hun over og falt sidelenges, landa med fjeset først rett på nøklene! Så for meg nøkler inn på øyet og full katastrofealarm! Heldigvis traff de bare kinnet hennes, så hun ble litt oppskarapa og blå, men ellers gikk det bra [:o]

Jepp. Trapper, stoler (men de er heldigvis litt for høye til at hun kommer opp enda), badekaret, lekekassene osv...

Klatre????? her var det klatring før kryping... begynte å klatre i trappa rett etter jul[&:] ALT skal klatres på! Jeg blir stadig brukt som klatrestativ, og hele tiden prøver hun å klatre i kurven med leker i for å prøve å komme seg opp på bordet. 

Nei, ikke noe særlig klatring her i gården, men har ikke så mye som er i klatrehøyde.
TV-benken er altfor høy og det er sofaen og bordet også. Trappa kommer hun kun opp første trinnet før det er stopp med grind.

Back
Topp