LitenSpireMai
Andre møte med forumet
Kvalm, kaster opp, trøtt, vondt i ryggen, svimmel, hodepine, leggkramper... Har vel fått alt jeg ikke fikk sist 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg så på FBI på NRK at jif og andre sprayer ikke er så bra hygienisk sett, en bare tror det blir rent fordi det lukter godt etterpå. Det beste var bare en fuktig microfiberklut, bakteriene var betydelig mer redusert og du slipper å få skadelig spray i lungene. .Kvalmen er endelig blitt redusert, har dog forferdelig dårlig matlyst, så hvis noen har noen gode forslag på enkle varmretter som egner seg til lunsj, er det bare å skrike ut! Blir evig takknemlig! :-D Takler ikke knekkebrød lenger og spiser begrenset med brød grunnet hveteallergi. Er også fryktelig trøtt, men klarer å ta hensyn til dette siden jeg er student og har få obligatoriske forelesninger. Sover ofte opptil 9/10 timer i løpet av en natt.Har også verdens beste mann som ordner alt når jeg plutselig blir totalt ubrukelig. :-D
Et irrelevant spørsmål for tråden, men spør likevel: Er det slik at en bør holde seg unna vaskemidler med sterke lukter i løpet av graviditeten? Typisk unngå å vaske badet med Jif osv.?
Nå har kvalmen sluppet nesten helt, men er helt j..... trøtt. Hver dag skulle jeg ønske at jeg kunne ligge i senga til jeg våknet av meg selv.
Nå har jeg lyst til å sove en dupp over kontorpulten.