Har d helt forferdelig nå!

Stinma

Flørter med forumet
I dag måtte vi avlive hunden vårs og jeg har det helt forferdelig.[:(][:(][:(][:(] Vet ikke hvordan jeg ska komme meg igjennom dette. [:(][:(][:(]
Har ikke skrevet her inne før, men i dag følte jeg at jeg måtte få det ut.

Uff, det var trist å høre, hvorfor måtte dere avlie den?
Får virkelig vondt av deg, kan ikke annet enn å sende deg en trøste klem.

ORIGINAL: bennylure

Uff, det var trist å høre, hvorfor måtte dere avlie den?
Får virkelig vondt av deg, kan ikke annet enn å sende deg en trøste klem.

ORIGINAL: Stinma

I dag måtte vi avlive hunden vårs og jeg har det helt forferdelig.[:(][:(][:(][:(] Vet ikke hvordan jeg ska komme meg igjennom dette. [:(][:(][:(]
Har ikke skrevet her inne før, men i dag følte jeg at jeg måtte få det ut.

vet hvordan du har det [:(] vi måtte avlive hunden våres for 3 uker siden. hun hadde den sterkeste graden av hd i begge hoftene. bled bare litt over 1 år! savner hun forferdelig masse. hvorfor måtte dere avlive deres hund?

Huff, så trist. Sender deg en trøste klem!

ORIGINAL: LilleSitron

Han begynnte å bli aggresiv mot barn. Følte at det ikke var trygt å ha han mer.[:(]

ORIGINAL: Stinma

Han begynnte å bli aggresiv mot barn. Følte at det ikke var trygt å ha han mer.[:(]

uff.. ikke no gøy det ![:(]
jeg jobber på et veterinær kontor og vi ser avogtil hunder ( og katter ) som plutselig begynner å forandre adferden sin,og blir aggresive. det er som oftest noe medisinsk som ligger til grunn,og da har ikke dyret det noe godt.
så selv om det er vond så har du gjordt det riktige.
husk at hunden din har det godt no!!
som vår eldste gutt sa når vi hadde avlivet vår hund:
når tira levde så hadde vi det godt,men hun hadde det vondt.
no når hun er død så har hun det godt og vi det vondt.
synest det var kloke ord [:)]
stor klem til deg.

Takk for det. Det blir nok lettere. Savner han bare så forferdelig mye!
Takk for all støtte, trengte det virkelig!

[:(][:(] Huff så trist.

hvor gammel bled han ?

ORIGINAL: LilleSitron

Sender deg en trøste klem.

Han ble bare 2 år gammel[:(]

ORIGINAL: bolla82

Huff :((( Dette var ikke noe gøy kjære deg, og tro meg jeg VET hvordan du har det! Det viktigste er vel gjerne å gråte skrike hyle og alt som du må gjøre for å få ut sorgen, og enn så håpløst det virker, det går over med tiden, og det vil heles litt etterhvert!!
Masse lykke til, og ta vare på hverandre i dagene som kommer :!

GOD KLEM!

sign[:(]

uff så trist [:(][:(] vet akkurat hvor vondt det er.. mått avlive hunden vår for ca 2 mnd siden[:(] er helt helt forferdelig... og jeg visste heller ikke hvordan eg skulle komme meg igjennom det.. og jeg har dager det gjør kjempe vondt og jeg savner han sykt mye!! men det blir bedre og bedre for vær dag.. å var hunden vår veldig syk og det var det beste for han så prøver å tenke på det!!! Sender deg en stor stor klem

Uff, her triller tårene som bare det.. Forferdelig trist å måtte avlive dyra våre, man blir jo så ufattelig glad i dem, men det er dessverre en del av det å ha dyr.
Jeg maste om å få hund hver eneste dag så lenge jeg kan huske og kjøpte endelig lille Jonas da jeg var 19 - min første store kjærlighet <3
Han ble bare 5 år og jeg savner ham hver eneste dag.
Jeg var helt sikker på at jeg aldri kom til å komme igjennom sorgen, men det blir faktisk litt bedre dag for dag - uansett hvor vondt og håpløst alt måtte virke nå.
Aggressive hunder har det sjelden godt med seg selv, så tenk på at du faktisk gjorde hunden din en tjeneste og at han har det godt nå.
Sender deg en stor trøsteklem, gråt ut og tenk på de gode minnene - det hjelper!

http://www.youtube.com/watch?v=QiADsg-cJ6E

Så veldig veldig trist, det gjør sikkert veldig vondt. Føler med deg..

Back
Topp