Har dåkke fått mage? Her er min! 10 veke i dag!

En tråd i 'Mars 2016' startet av Oleandra87, 4 Aug 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Oleandra87 Glad i forumet

Er de fleire som vil dele mage bilder? :)

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 9
  2. Twins2016 Blir kjent med forumet

Oi, så flott:) Ingen mage her å vise frem (enda);)

3. Skillz Gift med forumet

Jeppz! Skal prøve legge t bilde... Men føler alle ser det nå ja! :p Eller så trur de d har blitt litt for mye softis i sommer :joyful:

4. Nornene:) Elsker forumet

Åj, så fin mage:) Her er den ikke kommet helt ennå, snart 9 uker på vei..

5. Oleandra87 Glad i forumet

Tusen takk:) har alltid fått veldig fort mage :p Har flatt mage til vanlig so e litt vanskelig å skjule den, men har klart men fint hittil;)

6. Devine84 Gift med forumet Marslykke 2016

Nej den enda magen ja har är inte pga lillen :p

7. Siame Blir kjent med forumet

Oi, det var mage tidlig :) Er det din første eller har du småttiser fra før?

Eneste jeg kan skryte på meg er luft i magen, og de gangene jeg føler meg mindre "luftig" så er det ikke antydning til noe å se enda, selv om jeg forsåvidt er en tynn strek så det burde synes temmelig raskt.

8. Mamma_s Elsker forumet Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 VIP

ImageUploadedByBV Forum1438718076.558945.jpg
    Min lille kul, 8 uker ❤️ var helt flat før jeg ble gravid :)

• Liker Liker x 4
  9. Oleandra87 Glad i forumet

Dette er min tredje svangerskap :) Har ein på 6 år og ein engel eg mista i veke 20 :/ Fekk fort mage i dei andre svangerskapene og:p

10. Jente0709 Forumet er livet Marslykke 2016

Flott babyhus :)

Jeg er overvektig, så regner med jeg får ikke mage som ser gravid ut før om leeeeenge

11. Dicte86 Blir kjent med forumet

Wowza, det var fin mage! Så heldig du er! Kjæresten min sa "du har fått bebimage" her om dagen, men da forklarte jeg at det er fordi jeg bare klarer å utrette noe på do hver fjerde dag. Ferdig snakka :p

• Morsom Morsom x 2
    • Liker Liker x 1
  12. Salvia Forumet er livet VIP ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Julibarna2014

Det har kommet mage her og, tydeligvis. Fysioterapeuten som behandler en av hundene mine sa det i går "magen din har kommet veldig fort denne gangen". Haha, trodde Ikke det vistes ennå jeg, men der tok jeg feil gitt. Hadde bare på meg en tynn singlet da, så der syntes vel bedre enn under normale klær.

13. lykkelise<3 Forelsket i forumet

Åh ja, jeg har fått mage.. Men tror det er mest fordi jeg er oppblåst HELE tiden. Får ikke holde inn magen lenger :-D Har på meg altforstore skjorter og t-skjorter over alt for å si det sånn.
    Og jeg har bare 2 bukser som passer meg.. Må antageligvis kjøpe mammaklær allerede :) kjenner også at område nederst på magen føles veldig hardt ut, og synes jeg kjenner at livmora strekker seg som bare det :) ImageUploadedByBV Forum1438761011.331787.jpg

• Liker Liker x 4
  14. Skillz Gift med forumet

Her er min 9+5

Vedlagte filer:

• image.jpg
      image.jpg
      Filstørrelse:
      199 KB
      Visninger:
      211
    • Liker Liker x 4
  15. Pingis Gift med forumet Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014 Junibarna 2019

Ikkje stygt meint men må sej ej flira litt der
    So innsåg ej at shit..ha ej gått 4 daga mylla kvar gong ha ej dauda! So då fekk ej litt dårlig samvittigheit ♡

• Liker Liker x 1
  16. Dicte86 Blir kjent med forumet

Det er heeeelt greit å le av min treige mage :p Det begynner å stabilisere seg litt nå altså. Snart kommer kanskje den ordentlige babybumpen ;)

17. Pingis Gift med forumet Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014 Junibarna 2019

Bra det begynner å stabiliserer seg da :)
    Her drakk jeg biola i litervis gjennom sist graviditet. Ha stooor skrekk for å få treg mage og hemorider :p

18. Prinsesse Mathilde Flørter med forumet Oktoberskattene 2015

Tror dessverre bare det er fett her:(

19. Prinsesse Mathilde Flørter med forumet Oktoberskattene 2015

Anbefaler magnesium for trege mager og urolige bein. Vinn vinn og helt ufarlig å ta under graviditet

20. Dicte86 Blir kjent med forumet

Det høres ut som noe jeg burde hive meg på!

Del denne siden